RSS

Bergamo.

08 aug.

In drum spre Tenerife am schimbat avionul pe aeroportul Milano-Bergamo, cum aveam de asteptat 7h si orasul era la doar 5 kilometrii, am hotarat sa tragem o fuga. Mi-a parut rau ca am avut atat de putin timp. Cu siguranta o sa mai merg la Bergamo.

Biletul de autobuzul tur-retur si valabil toata ziua in oras costa doar 4 euro. Cea mai frumoasa parte, este cea veche, cea de sus, Cita Alta

Orasul asezat la poalele Alpilor este privilegiat atat din punct de vedere geografic cat si arhitectural. Stradute inguste, inguste si pitoresti. Nu mi-a placut un singur lucru, ca circulau masini pe strazile alea atat de frumoase si de stramte. Ma rog, nu il pot face pe tot pietonal desi ar merita.

pizzaaaaa si vitrine frumoase

Intr-o piata draguta am savurat frigul, cafeaua si o prajiturica la care ei ii spuneau jignitor polemta, ceva cu malai, crema de migdale si inca ceva.

Abia astept sa ii acord cateva zile. Merita

Tipa de la barul cu cafea ne-a inveselit ziua cand i-am cerut parola pentru wifi si ea ne-a adus asta 🙂

 
7 comentarii

Scris de pe 8 august 2012 în Hai Hui

 

Etichete: , , ,

7 răspunsuri la „Bergamo.

  1. Zazuza

    8 august 2012 at 5:26 pm

    😀 😀 😀 parola aia face o vizita, serios!

     
    • Bogdana

      9 august 2012 at 7:58 am

      da, clar, mai ales ca pana o tastai de doua trei ori trebuia sa pleci 😆

       
  2. Magda Adina

    10 august 2012 at 9:55 am

    Ce frumos , dar pizza , pizzzaaaaa arata grozav de bine , chiar si prin vitrine !!! 😉

     
  3. Hapi

    10 august 2012 at 4:45 pm

    Superbe. Sper c-ai pus si poze din Tenerife 🙂

     
  4. aphextwinz

    11 august 2012 at 8:36 am

    io gigicontra, tin sa te anunt ca 85.32% din orasele italiei arata asa 🙂
    am scris la misto, mie imi plac toate, dar fara misto, majoritatea arata la fel ca bergamo, fiecare avand insa cate ceva deosebit, nu stiu, un dig, o cladire, un chelchesoz. dar strazile si arhitectura sunt comunque, uguale.

     
  5. Bogdana

    11 august 2012 at 10:20 am

    E clar, acolo ar trebui sa ma mut. Imi place mult genul 🙂

     
  6. yogoshima

    17 august 2012 at 11:36 pm

    Multe orase sint placute de vizitat mai ales pe seara cind se plimba cei care locuiesc.

     

Lasă un comentariu