RSS

Ce-am mai „pastuit”

18 Iul

Zuzazazuza intreba azi ce mai mancam, nu puteam sa o las cu dinaintea goala asa ca am purces la treaba.

Tagliatele cu pesto si branza pecorino, care e ruda cu parmezanul dar un pic mai picanta si mai faramicioasa.

Am imbunatatit sosul pesto cu branza pecorino, a iesit tare bun. L-am pus in frigider, prepararea unei mese o sa dureze cat fierb pastele si inca un minut 🙂

 

Am mai facut si paste cu sos alb, ce ne mai place sosul alb cu oregano, busuioc, dovlecei, cateva suvite de kaizer si sssssmantaaaana.

 
2 comentarii

Scris de pe 18 Iulie 2012 în Paste de casa

 

Etichete: , , ,

2 răspunsuri la „Ce-am mai „pastuit”

  1. Zazuza

    18 Iulie 2012 at 2:26 pm

    Zuzazazuza iz hepi nau 😆

     
    • Bogdana

      18 Iulie 2012 at 6:03 pm

      :d ma bucur ca ai mancat pe placul tau azi 😆

       

Lasă un răspuns

 
