RSS

Ma scuzati, am mancat cacat.

17 Iul

Dupa ce initiial, simtindu-se, Zeus, Obama, Johnny Bravo si Chuck Norris la un loc  acest individ a declarat „Daca Basescu nu va fi demis la referendum, eu, cel mai ingrat dintre romani, ma retrag din viata politica” Acum, dupa ce UE le-a dat teme de facut, i-a chemat in fata clasei sa ii faca de ras si apoi  i-a trimis la colt sa stea cu genunchii pe coji de nuci si-au dat seama ca dracul e chiar mai negru decat vedea el cu ochii aia sticlosi, si ca exista posibilitatea ca planurile lor machiavelice sa nu aiba efectul scontat, s-a gandit ca gura bate curu si a zis ca sa vedeti ca eu am zis aia dar de fapt ma gandeam la altceva si sa stiti ca eu nu plec nicaieri asa cum am zis cand de fapt nu asta voiam sa zic

Ca sa zic asa, s-a schimbat modificarea si a revenit asupra primei declaratii introducand un banal zero despre care i-a trecut lui pe la ureche ca nu are valoare dar nu a inteles cand si cum si s-a gandit ca noi, o tara de alienati, nici nu o sa sesizam, noua declaratie suna cam asa „Daca Basescu revine cu zero voturi la Cotroceni, eu ma retrag din viata politica” mai pe romaneste ar suna ceva de genul „Bai fraierilor, voi chiar credeati ca eu am mandrie, barbatie si oua? N-am”

Propun ca la referendum sa ii dam sansa ca incontinuare sa faca ce stie mai bine, sa doarma.

poza de pe site-ul realitatea

 
8 comentarii

Scris de pe 17 Iulie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: ,

8 răspunsuri la „Ma scuzati, am mancat cacat.

  1. Zazuza

    17 Iulie 2012 at 11:22 pm

    lamuriti-ma si pe mine, ca io, na, diaspora, nu stiu care e faza cu dormitul lui crinutz.

     
    • Bogdana

      17 Iulie 2012 at 11:49 pm

      este individul cu cea mai slaba prezenta in parlament ever, chiar mai slaba decat ala de a fost inchis un an si trei luni, e o putoare ordinara, a declarat singur ca ii placesa se scoale la cat vrea pana lui

       
      • Zazuza

        18 Iulie 2012 at 12:00 am

        nasol :)))))))))))) astia chiar nu au consilieri??? eu oricum am o problema cu toti aia care dorm mult si nu se trezesc ca mine, nemtzashti, la 6 dimineata 😆 (shhhhhhhh, nu le spui prietenilor mei, ok? 😀 )

         
      • Bogdana

        18 Iulie 2012 at 12:30 am

        sa stii ca si eu ma intreb de multe ori unde naiba sunt consilierii cand astia dau gherle

         
  2. iris

    20 Iulie 2012 at 1:38 pm

    Misto poza. Reprezentativa. Ti-am furat-o. 🙂

     
    • Bogdana

      20 Iulie 2012 at 6:01 pm

      Foarte bine, s-o raspandim poate vad si orbii 🙂

       
  3. Loredana

    20 Iulie 2012 at 7:46 pm

    Daca nu e cu suparare, am dat share pe facebook. 🙂

     
    • Bogdana

      21 Iulie 2012 at 12:11 am

      asa, sa stie toata lumea, poate scapam de ei pe 29 🙂

       

Lasă un răspuns

 
