RSS

Ciorba de perisoare.

17 Iul

Sa fie ciorba de perisoare. Si a fost. Nu mai facusem de mult, am profitat ca azi este o temperatura suportabila afara si implicit in bucatarie.

Ciorba de perisoare se face repede, repede.

Am folosit carne tocata, amestec de porc si vita 300g, doua oua, orez cam doua linguri pline, o ceapa marisoara, un morcov la fel, o bucata de telina, un ardei gras mare, cateva rosii, sare, piper, cimbru, leustean.

Toate legumele le-am taiat cubulete si le-am pus la fiert, mai putin leusteanul. Telina poate fi pusa si intreaga daca nu va place prea tare.

Apoi carnea, orezul, ouale, niste sare, piper si cimbru si cateva cubulete fine de ceapa, nu e musai, se poate si fara, le-am amestecat bine, bine.

Si le-am facut bilute de marimea unei nuci, sau ma rog, a unei perisoare 😛

Cand legumele au dat cateva clocote am pus si perisoarele si le-am lasat sa fiarba la foc potrivit, nu prea tare sa nu se farame. Daca compozitia e prea moale, se poate pune si o lingura de faina.

Fierb destul de repede, sa zicem aproximativ jumatate de ora. Dupa ce am oprit focul am pus leusteanul si asta e tot.

Servita cu smantana si ardei iute, nimic mai bun 😉

 
2 comentarii

Scris de pe 17 Iulie 2012 în Mancare gatita

 

Etichete: , ,

2 răspunsuri la „Ciorba de perisoare.

  1. Zazuza

    17 Iulie 2012 at 11:45 pm

    fataaaaaaaaaaaaaaaaa, ploaie zici?! au stii tu cum imi ploua mie in gura la momentul asta??? 😀

     
    • Bogdana

      18 Iulie 2012 at 12:23 am

      hehe, avantaj tu, ca daca vrei poti sa ai cu minim de efort pe cand eu… 🙂

       

Lasă un răspuns

 
