RSS

Oare mai exista ploaia ca fenomen meteo? Eu nu cred.

16 Iul

Am ajuns sa imi doresc ploaia mai ceva ca prigoriile

In Bucuresti (cel putin) e ca in „Moartea caprioarei”  „seceta a ucis orice boare de vant/soarele s-a topit si a curs pe pamant” – cred ca mai clar de atat nimic nu poate sugera cam cum stau lucrurile. Cand nu mai ai ce da jos de pe tine, cand ai facut un dus si inca unu’ si inca unu’de ti s-a zbarcit pielea ce faci? Cand ai baut cisterne de apa si ai consumat kilometrii de servetele ca sa iti stergi cascadele de sudoare, ce mai faci? Iti dai pielea jos si o pui la congelator sau eventual faci „incaltaminte din piele de dama/barbati”?

As vrea acum cei care adora vara sa spuna cum li se pare bucuria de a avea 41 de grade, la umbra, e adevarat ca nu numai pentru ei, dar noi ceilalti cu drag ne-am vaduvi de privilegiu de a ne rotisa for free, as vrea sa stiu cum isi mai incap in piele de atata bine

Oare ce ar trebui sa fac pentru macar 15 minute fericite de ploaie de vara? sa vad peste tot fulgere ca asta din vama de acum multi ani si sa ascult Riders On The Storm

Ador ploaia, v-am mai zis asta, mi-e dor sa imi inttre pana in creier mirosul de pamant ud si sunetele  stropilor sa fie cea mai frumoasa muzica pe care sa adorm si pe care sa ma trezesc, macar vreo saptamana – doua.

La ce temperaturi au fost in ultima vreme, mi-e greu sa cred ca undeva, oriunde, pe pamantul asta mai si ploua.

Incerc totusi sa vad poate reusesc sa induplec norii sa vina si sa ne racoreasca

Caramida nouaaaaa, da Doamne sa plouaaaa.

Poate merge sa chemam paparudele

Daca nici asa nu merge, sa stiti ca eu sunt nebuna pe  care o veti vedea la stiri dansand dansul ploii la Universitate. Ori poate ar fi o idee sa facem un flashmob? 😛

 
4 comentarii

Scris de pe 16 Iulie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: , , ,

4 răspunsuri la „Oare mai exista ploaia ca fenomen meteo? Eu nu cred.

  1. belgianca

    17 Iulie 2012 at 12:15 am

    of, of, ia da o fuga pana la Bruxelles: ploua de o saptamana si mai bine, azi erau 15 grade… au fost cateva zile caniculare inainte de asta, cu 26 de grade la soare.

     
    • Bogdana

      17 Iulie 2012 at 12:24 am

      caniculare zici :))
      sincer as vrea macar doua saptamani de ploaie sa iasa toata fierbinteala din oase

       
  2. Zazuza

    17 Iulie 2012 at 6:30 am

    iti trimit eu 15 minute din alea 45 cat a plouat ieri la noi la Ploiesti!!! si din ploaia constanta din Austria. 😀

     
  3. Bogdana

    17 Iulie 2012 at 9:18 am

    te rooooooog!
    oricum, vezi, nu ma gandisem ca la ploiesti ar fi firesc sa ploua ca doar de la aia ii vine numele 😛

     

Lasă un răspuns

 
