RSS

Pizza supersonica

10 Iul

Ma gandisem mai demult ca ar fi interesant sa incerc sa fac pizza folosind pe post de blat o lipie libaneza. S-a dovedit o idee inspirata.

Am facut pizza mai repede decat as fi cautat pe un site la o firma de livrari.

Am pus pe ea ingredientele care imi plac si a iesit o nebunie.

O lipie libaneza, am uns-o cu un sos de rosii picant amestecat cu busuioc, apoi am pus rondele de ceapa, doua feliute suuuubtirele de bacon, cateva rondele de ardei gras, bucatele de gorgonzola si doua frunze de busuioc.

Am mai pus apoi mozzarela facuta de mine din lapte de la Ruja si Tvetulia 😛 (vacile sarbesti) si oregano uscat (pe ala din ghiveci, abia il astept sa se faca)

Si pentru ca nu am piatra pentru pizza si nici travertin (cum am citit eu ca ar mai merge) mi-a venit ideea geniala sa folosesc o placa de faianta pe care am pus-o in cuptor inca de cand am aprins focul. Pana am terminat de asamblat pizza era gata incinsa. Am pus pizza frumusel pe placa in cuptorul incins.

Dupa aproximativ 7 minute m-am delectat cu minunatia asta pentr care bucatariile arabeasca si mediteraneeana si-au dat mana, si-au facut-o cu drag 🙂

Parol, e cea mai buna pizza homemade pe care am mancat-o vreodata. o sa o refac in orice combinatie mi-ar trazni prin cap. Imi strang mana si ma pup 🙂

 
8 comentarii

Scris de pe 10 Iulie 2012 în Pizza

 

Etichete: , , ,

8 răspunsuri la „Pizza supersonica

  1. aphextwinz

    11 Iulie 2012 at 1:46 pm

    hihi, is ani buni de cand e in voga reteta, da un „sarci” dupa „pizza lipie”. adica nu te critic io pe tine, ci zic numai ca pana si eu am facut acum niste ani 😀 la cat is de varza la aluaturi e pizza mea favorita. imparti? ca io fac sarmale.

     
    • Bogdana

      11 Iulie 2012 at 1:52 pm

      sunt convinsa ca au incercat si altii, numai ca eu nu facusem si imi statea gandul la ea 🙂
      daca te opreai la imparti, ma mai gandeam da’ pe niste sarmale zau ca imi rup de la gura chiar si o pizza de asta intreaga 😀
      mi-e dor de sarmale, poate pun niste varza la murat ultra rapid si fac si eu daca nu dau de tine we asta si vii cu sufertasu 😛 (mi-as dori niste frunze de sfecla sa fac sarmale dar n-am vazut pe nicaieri)

       
      • Zazuza

        11 Iulie 2012 at 5:43 pm

        se gaseau la sarbi la piata frunze de sfecla. na, ca sa stii ce sa cauti data viitoate

         
  2. aphextwinz

    11 Iulie 2012 at 7:58 pm

    iti dau io varza murata soro. numai ca eu plec cand vii tu. complicata viata, vorba lui pittis. am congelata si desfacuta foite, doar sa le asamblezi. kit sarmale 😀

    zuzule, eu frunze de sfecla si gulii (mama ce sarmale ies si in alea) luai din malta, se crucira vamesii :))) cica nu-s cu capul la mine, de iau mancarea de la botul iepurilor.

     
    • Bogdana

      11 Iulie 2012 at 9:55 pm

      ai face orice sa scapi de dat sarmale 😛
      uite o sa caut la constanta, poate in piata la ei se vand frunze de sfecla desi ma indoiesc, sau poate zaresc un lan in drum 🙂

       
      • aphextwinz

        11 Iulie 2012 at 10:25 pm

        Dau soro, ca fac 40 de bucati sa las acasa, momentan da tu cu pizza in mine ca la mine fliera vantul in frigider.

         
      • Bogdana

        13 Iulie 2012 at 9:52 am

        40? pai mai mare deranjul, pe primele 10 abia le gusti siapoi gata se si termina 😛
        pizza nu mai e 😀

         
  3. aphextwinz

    13 Iulie 2012 at 12:07 pm

    lasa ca te astept la mare, ca e plin de pizzerii. poimaine o tai si mai vin la iarna. asa ca dai o pizza, io o sarma.

     

Lasă un răspuns

 
