RSS

Ozzy and friends Belgrad.

30 Iun

Promisul Black Sabbath s-a transformat in Ozzy and Friends si uite asa, la Belgrad l-am revazut pe Ozzy

Nu stiu cat de prieten e cu Slash sau Geezer pentru ca nu au cantat prea mult impreuna.dar cu noi a fost prietenos, a fost un concert fain. Tot concertul a avut vreo 12 piese, nu au cantat nici una dintre cele pe care le asteptam dar le-a cantat anul trecut la Bucuresti si sa zicem ca de data asta trec cu vederea 😛

Acelasi Ozzy jucaus si simpatic, acelasi batranel pe baterii dar pe care timpul isi pune amprenta parca mai vizibil ca pana acum. Era ragusit (poate mancase prea multa inghetata, ca mine, care am racit cobza in plina vara de am rani la nas de atata bucurie) dar destul de in forma. Mi-a placut mai mult concertul lui de anul trect de la Bucuresti dar daca nu l-as fi vazut cu siguranta ca l-as fi apreciat mai mult pe asta. Aphe ma intreba daca falseaza, pai e de o seama cu lumea, falseaza, normal 😛 cum ziceam, nici nu aveam pretentia ca o sa fie impecabil.

Organizarea foarte buna, multe toalete si stanuri cu bere => fara cozi cum sunt la noi mereu. Berea scumpa 250 dinari, adica 10 RON una. Nu pot sa imi dau seama cata lumea a fost, nu am gasit nici un articol pe tema asta dar oricum, mai multi decat au fost aici.

Inca un plus la organizare, avionul care ne apara de tantari.

Bine ca nu a fost acces pe baza de coversi (cum am fi putut crede) ca nu aveam nici o sansa. Ori in serbia s-au dat conversi moca pe undeva ori daca nu ai asa ceva nu existi, n-am vazut niciodata atatia tenisi stelati la un loc.

Sarbi, se vede ca erau antrenati de la nuntile lor, au niste plamani mama, mama 🙂

Nu mi-a placut ca a durat mult pana a venit ozzy si ca a trebuit sa ii ascult pe cei de la the cult, cum poate cineva sa asculte un ins imbracat ca fizz, coafat ca pepe si incaltat ca simona senzual, nu ma taie capul

nu mi-a placut nici faptul ca multi veneau la concert cu trasaturile la vedere, mie mi se pare o chestie extrem de indecenta sa vezi un barbat la bustul gol intr-un loc unde nu te astepti sa se intample asta. Mai ales ca asta arata ca o …

Duduia asta nu s-a putut hotari nicicum daca vrea tocuri sau nu.

Oricum, Ozzy rules.

 
6 comentarii

Scris de pe 30 Iunie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: , , ,

6 răspunsuri la „Ozzy and friends Belgrad.

  1. aphextwinz

    1 Iulie 2012 at 7:40 am

    Fata, nu ma cita gresit, stiu sigur ca falseaza de cand era mic, de la concertul de acum o mie de ani de la Moscova a venit Magdin aproape plangand, cica: ala nu stie sa cante, e fitza ce e pe album. Nu ca nu imi place Ozzy, doamne feri, dar nu as cheltui timp si bani sa il vad in concert, dar e parerea mea si aia e.

    Pana acum cele mai tari concerte vazute de mine (si sar death-ul) au fost Steve Vai si Dream Theatre (astia isi misspeluira numele ca nici io nu mai stiu cum se scriu corect) plus Doro Pesch. Nici Testament nu au sunat naspa.

    Dar gata, mi-a ajuns, nu imi propun mai mult decat un Steve anul asta.

    O comparatie stupida (o sa pun si eu poze de la concertul meu), aseara jucai olteneste cu oltenii, nu stiu cum se numeau lautarii, dar sigur cantau mai bine decat Ozzy 😀

     
  2. Bogdana

    1 Iulie 2012 at 9:13 am

    eu steve vai nu ascult, deloc, nu-mi place neam, da asa cum falseaza ozzy, face toti banii 🙂 (scuze ca te citai gresit)
    mie cel mai tare mi-a placut concertul celor de la rolling stones

     
  3. aphextwinz

    1 Iulie 2012 at 11:40 am

    nu ne potrivim, adica ozzy ok in studio, nu ok live si pe rolingi sa nu ii vad, aud, in nici o forma :))) lasa ca e bine, ce ne faceam daca aveam gusturi comune 😛 daca zici ca iti placi si manowar te desfiez 😀

     
    • Bogdana

      1 Iulie 2012 at 3:02 pm

      pai taman asta e fumuseteta vietii, ar fi pacat sa fim de acord in toate :))

       
  4. aphextwinz

    1 Iulie 2012 at 6:12 pm

    misto pozele cu belgradul (stradutele zic), nu mai scriu acolo ca mie imi da pe mail unde raspunzi, zic aici. mi-e dor de duca, ne vedem la mare 😀

     
    • Bogdana

      4 Iulie 2012 at 1:29 pm

      daaa, misto rau straduta, nu ne mai venea sa plecam

       

Lasă un răspuns

 
