RSS

Cum ajunge lumea la mine – V

21 Iun

masina de dat rosii – de dat rosii cum? huta? sau mai degraba de dat cu rosii?

cum sa ingros dulceata de nuci –  ceva amidon, faina, prenadez – fierbe-o

de ce întărește carnea de porc la gătit -ce intareste carnea? zeama? de ce faci piftie daca nu vrei?

fasole cate linguri de bulion – da, daca pui atatea boabe cate linguri de bulion, sa imi zici si mie ce iese

murarea carnii de vita   – murarea?! n-am inteles asta cu murarea carnii cum nu am inteles nici „carne macinata” auzi, macinata…

cum se baga castraveti in saramura de vara – in principiu, la fel ca in saramura de iarna, e de preferat insa sa il convingi sa intre singur decat sa il bagi cu forta

reteta de prajitura cu foi licra – da, da, da, licra, 40 den zic eu ca ar fi cel mai bine, daca le vrei mai subtiri, merge si 20

cum se trage sarea din varza daca este sarata – de urechi, cred ca o convingi cel mai repede

londra informatii noi – noi? alea pe care le-am pus au expirat? atunci tre sa imi mai fac un drum

uleiul se poate inlocui cu margarina? – definitiv, mai ales ala de masline si mai ales la salate

cum se ingheaga laptele – de inchegat se incheaga cu doua picioare de vaca ca ma’sa lu’ creanga, de inghegat nu stiu ce sa zic

om care arunca gunoiul pe strada – mitocan, nesimtit, prost crescut, cretin, de ajuns?

cum se afla termenul necunoscut – nu se afla dom’le, poate cu paparazzi sa fie vreo sansa

ce fcem daca sarmalele au iesit prea sarate – le mancam langa o galeata cu apa

oaule care se curata greu gaini grase – clar, de aici tragem concluzia ca trebuie sa punem gainile sa faca fitnes

cum se curata iodul – greu rau, cu zeama de foarfeca

de ce nu sunt buni castravetii murati – cine a zis?

ce ar trebui facut daca albusul nu s-a batut? – sa ii dam o diploma de buna purtare

cum acresti varza pentru mancare – cum ar zice un prieten de-al meu, ma chem pe mine sa trec pe langa oala

tre vrabii colorate pe foaie alba – daca tre, tre ce sa mai, unde e dilema?

salata cu pui afumat+ou – si atat?

ce se pune ân carnea tocata casa fie tare – glet

cum resetez masina de paine – de la buton ai incercat?

ce poti sa faci din coca de cozonac – ia gandeste-te putin, bravo, cozonac

excavator cu lingura intoarsa – huh?

este bun mararul verde pentru scheletul osos – te cred pe cuvant, el stie?

facem coltunasi :d – super, vreau si eu

tort rapid de ciocolata cu visine din visinata fara faina – in visinata oricum nu se pune faina

carnea de gaina de curte are un miros rau? – daaaaa, raaaaaau, rau, miroase oribil de sanatos

trasee cort – e de preferat sa ramana cortul intr-un loc nu sa il cari pe traseu

paste barilla contin marmura –de aia sunt aldente

cu se mananca sprotul afumat la conserva – cu gura

 
15 comentarii

Scris de pe 21 Iunie 2012 în De-ale mele

 

15 responses to “Cum ajunge lumea la mine – V

  1. aphextwinz

    21 Iunie 2012 at 5:14 pm

    nu ma mai joooc, la mine nu mai vin din astia, iar la „reteta de prajitura cu foi licra ” sa lesin de ras, noroc ca am fotoliul greu si nu cade.
    gata, ma pun pe cautat, eeeeeeeeeeeeeeeeeee. macar de o vrabie sa pun si eu.sau de oaule care se curata greu gaini grase =)) bestiali ai tai, esti campioana soro.

     
    • Bogdana

      22 Iunie 2012 at 10:02 am

      ma speriasem ca intr-o vreme nu mai veneau nici pe la mine dar acum constat ca are balta peste🙂

       
  2. Furnicuta boscodina

    22 Iunie 2012 at 12:36 pm

    Vai, am ras cu lacrimi ! Cuvintele de cautare ..incredibile , dar raspunsurile …..bestiale.
    Oricum la tine vad ca ajung pastrand cat de cat linia domeniului culinar, la mine dimineata a ajuns cineva cautand femei goale…si eu tocmai ce mi-am pus tol festiv. Asta pentru ca ieri cineva cauta „cum e imbracata furnica” si eu eram inca in pijama🙂

     
  3. Zazuza

    25 Iunie 2012 at 8:25 am

    oaule astia erau sigur de prin teleorman, toata copilaria m-am chinuit sa ii corectez si nimica, ntz ntz ntz😀😀😀.

     
  4. Zazuza

    25 Iunie 2012 at 8:26 am

    ai moderare la comentarii sau s-a ticnit wordpressu?

     
    • Bogdana

      25 Iunie 2012 at 5:29 pm

      s-a tzacnit🙂 asta

      da oaua :))

       
  5. batman

    25 Iunie 2012 at 4:01 pm

    io am ajuns de la ciufutozaurus :))

     
    • Bogdana

      25 Iunie 2012 at 5:30 pm

      cine e ciufutozaurus?🙂

       
      • ciufutozaurus

        25 Iunie 2012 at 10:48 pm

        un baiat care cauta o poza misto cu ciorba de burta. a dvs avea mai putin alb care sa raneasca retina mahmura, asa ca am ciordit-o onest, pe fata.

         
      • Bogdana

        26 Iunie 2012 at 9:49 am

        intre timp am descoperit😛

         
      • Zazuza

        26 Iunie 2012 at 11:42 pm

        na, ca ti-a raspuns el inainte sa-ti raspund io. o mie de puncte pentru faza cu ciorditul onest, pe fatza. auzi fataaaaaaah, in alta ordine de idei, te intorsasi de la sarbi? kum fu?

         
  6. Bogdana

    27 Iunie 2012 at 5:48 pm

    ciordita onest :)))) corect🙂

    nu, inca sunt aici, maine mergem la ooooooooooozzzy😀

     
    • Zazuza

      28 Iunie 2012 at 12:08 pm

      aham, acu vazui apdeitu’😉

       
  7. Happy

    29 Iunie 2012 at 12:17 pm

    Aici carnea tocată-i făcută bucăți cu cuțitul/satârul etc. Aia măcinată-i făcută cu mașina de măcinat carne. So, descrețește mirarea🙂

     
    • Bogdana

      29 Iunie 2012 at 1:56 pm

      eu stiu ca se macina e solid asa ca nu pot accepta ideea de carne macinata😉

       

Lasă un răspuns

 
