RSS

Paine – chifle.

19 Iun

Pentru ca aveam invitati si pregatisem mai multe feluri de salate, mi s-a parut potrivit ca painea sa fie cu mai multa coaja asa ca am facut-o sub forma de chifle unite in forma de floricica.

Reteta pe care am folosit-o e aici numai ca am folosit faina integrala.

Dupa ce a crescut alatul l-am facut bilute si l-am pus in tava. L-am lasat sa mai creasca acolo si apoi am uns painea cu galbenus de ou atut cu putin lapte.

Am pus mac si susan peste.

A stat in cuptor vreo 20 de minute, pana s-a rumenit frumos.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 19 Iunie 2012 în Paine

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
