RSS

Tortilla de patatas (papas)

14 Iun

Este omleta spaniola pe care si ei, ca si noi, o mananca dimineata.

Este un mic dejun consistent pe care il gasesti peste tot in Spania.

Am folosit: 8 oua, o ceapa verde si una mai mica uscata, un arei gras rosu, trei cartofi mai maricei, cateva felii de chorizo (asta am pus eu dar nu e musai).cateva linguri de ulei de masline, sare, piper, un chili.

Ceapa si ardeiul le-am taiat nu foarte marunt si le-am calit in uleiul incins, apoi am pus feliile de chorizo

Cartofii i-am prajit, in mod obisnuit.

Am batut ouale bine, bine, am pus sare,m piper, chili, cartofii si am rasturnat compozitia peste ceapa. La foc foarte mic se amesteca pentru vreo 5 minute apoi i se da forma aia rotunda, se intoarce cu ajutorul unei farfurii si se prajeste si pe partea cealalta pentru 5-7 minute

E buna si calda, si rece. LA asta nu am poza de interior dar arata tot ca cea a fratelui meu, aica asa

In momentul serviri se poate pune o felie de cascaval sau mozzarela deasupra si se poate incalzi in cuptor (normal sau cu microunde)

 
4 comentarii

Scris de pe 14 Iunie 2012 în Aperitive

 

Etichete: , , , , ,

4 responses to “Tortilla de patatas (papas)

  1. Liana

    15 Iunie 2012 at 11:42 pm

    De dovlecei,cu spanac sau ciuperci,sunt geniale.Daca incerci sa tai cartoful in cruce si apoi felii subtiri iese uniforma si are si alt gust.,si daca mai faci si alioli de casa si-l intinzi pe o bucata de paine cu tortilla…….

     
    • Bogdana

      16 Iunie 2012 at 7:20 am

      cu dovlecei sau cu ciuperci trebuie sa fie buna, ca si a noastra dar cu usturoi nu imi suna o combinatie potrivita dar daca zici, o sa incerc😉

       
  2. aphextwinz

    19 Iunie 2012 at 11:42 am

    Ba, ca are rezon Liana. Adica doua amendamente, in general in Spania nu are ardei, ala e un bonus, adica la bombele locale e cu cartofi si ceapa si gata. Si da, se da de multe ori la masa cu aioli si/sau pe paine. Amendament doi: se haleste tot timpul zilei, nu doar dimineata, e un tapas de 24 de ore si foarte des il capeti gratuit daca iei o bere (care, intre noi fie vorba, e mai ieftina pe acolo decat la noi in centrul vechi).

    SI gata cu amendamentele ca o sa zica lumea ca ma dau jmekera, dar cartofii cu ceapa si oua sunt o chestie care pentru mine e mai sus decat icra neagra pentru snobi, de neratat😀

     
  3. Bogdana

    19 Iunie 2012 at 12:40 pm

    se poate sa se dea la masa cu sos de usturoi, eu am zis doar ca nu mi se pare o combinatie potrivita😀
    si ca nu pun ardei in ea, e pierderea lor, ardeiul e bun in (aproape) orice🙂
    (noua moca ne-au dat o chestie la care ei ii zic prajitura, un fel de crema de zahar ars mult mai dulce si mult mai tare)
    Liana,am incercat cu dovlecei si ciuperci, a iesit o nebunie🙂

     

Lasă un răspuns

 
