RSS

Vodafone (sper ca) a intrat in anul mortii.

13 Iun

Eu credeam ca sunt singura nefericita car a avut nenorocul sa dea numai peste incapabili la aceasta companie de doi lei, ei bine nuuu, au patit-o si altii, am aflat azi, de easy si aphe. Daca numai azi am citit despre doua cazuri, nici nu vreau sa imi imaginez cate sunt.

Sa va spun si povestea mea. (Inca) Am doua abonamente la compania vietii, bun, anul trecut, m-am hotarat sa trec pe cartela abonamentul care e pe numele meu de 11 ani. M-am prezentat la un sediu de-al lor (unde am dedus mai tarziu ca lucreaza doar incapabili, incompetenti si impertinenti) si am zis ce vreau

– Veniti la sfarsitul lui martie, numai atunci se poate din pricina de cauza ca ati schimbat abonamentul si s-a prelungit contractul cu doi ani. Bine, pun reminder si la sfarsit de martie anul curent ma infiintez iar la sediu acestei companii cu angajati incalificabili. Acolo  i-am explicat unei demoazele ca vreau sa trec maretul abonament pe cartela. Ea imi explica cum ca nu are sens pentru ca si pe cartela o sa pun 5 euro lunar (ea stia clar mult mai bine decat mine cum vor sta lucrurile – mi-a dat seama mai tarziu ca lucruile stau cum vor ei si nu cum vrei tu, boul care plateste) cat dau si pe abonament. Eu ii explic ca imi cunosc necesitatile asa ca sa faca ‘mneai cum o rog eu. Sa traca abonamentul pe cartela pe care sa o incarc cand si daca am chef. Bai, culmea, parea ca a inteles exact ce i-am spus. Mi-a explicat cum ca o sa se mai emita o factura (ca asa e in tenis) dar ca urmatoarea o sa fi pe minus si gata, asta e tot. Bun, plec fericita ca am rezolvat treaba (pe dracu).

Prin mai au inceput sa imi trimita sms-uri ca sa imi platesc factura daca mai vreau sa sun, culminand cu sa platesc daca imi mai vreau numarul. Acest mesaj m-a umplut de nervisori si am purces la acelasi sediu de pe maniu unde dau peste cel mai imbecil operator care exista, pe cuvant. Ii spun aluia cum ca eu in martie lalalalalalalalla si acu’ culmea, abonamentul meu care din martie trebuia sa fie cartela e inca abonament.. Ala zice da, eu intreb de ce, el zice:

– Ca asa ati ales

– Eu?!?!?!!?

– Da (impertinent)

O iau cu povestea de la facerea lumii, ii spun ca trebuia sa fie carteala, asa cum am stabilit cu demoazela la sfarsit de martie chiar in sediul ala

–  Nu ati fost aici

– Cum???!!??!

– Nu ati fost aici si nu ati vorbit cu nimeni

(sa mori tu) SI daca nu am fost aici si nu am vorbit cu nimeni, de ce nu este abonamntul ala de 5 euro incontinuare si este „semihibridul asta” cum s-a exprimat neuronul lui pentru funtii vitale.

– Nu stiu.

– Pai si eu cu cine am vorbit?

– Nu stiu ca nu pot sa vad

– Bun, atunci da-mi tu acu un numar de sesizar care sa ateste ca eu si cu tine stam de vorba acum

– Nu se poate

– Cum??!?!!?!?!?!?!

– Nu se poate

– Pai si eu maine vin si o iau de la capat cu povestea cu altu” care o sa imi spuna ca n-am vorbit nici cu tine, nu?

El o tinea tararaua ca nu se poate si nu se poate. si ca daca vreau numar de sesizare sa fac cerere scrisa, auzi, cerere scrisa in secolul 21, secolul tehnologiei, al mailului, al comunicatiilor…

Pe scurt, compania asta cu angajati impertinenti si incompetenti mi-au facut un rahat de abonament cu 20 de minute numai in retea  si de restu’ pot sa urlu la luna ca nu pot sa fac nici un apel. Cica sa platesc 13 ron si sa mai astept o luna, clar, s-a intalnit hotul cu prostul. Ma duc sa mi-l portez

Rusine (WTF) VDF!!!

 
9 comentarii

Scris de pe 13 Iunie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: , , ,

9 responses to “Vodafone (sper ca) a intrat in anul mortii.

  1. Zazuza

    13 Iunie 2012 at 6:47 pm

    niste imbecili, cat am tras si io pana am reziliat abonamentu vietii la internetu mobilu lu peste, bai, groaaaaaaaaaaaaznic!!! mailuri peste mailuri peste mailuri, zici ca se duceau in neant. cand am reziliat abonamentul de voce am dat peste o tipa desteapta si amabila, pana sa reziliez si ala de internet, cred ca au dat-o afara, ca prea isi facea treaba si nu se kk in capu clientilor :)))))))

     
    • Bogdana

      14 Iunie 2012 at 9:59 pm

      hei, ma bucur sa te vad🙂

      astia de vodafone, din ce citesc, sunt talhari, hoti la drumul mare, cica sa nu ii bagi in ma’sa…

       
  2. aphextwinz

    15 Iunie 2012 at 11:03 am

    deci mai sunt si altele, cred ca aia nu stie stanga ce face dreapta sau (nu stiu) sunt instruiti la tzepe. ca mie imi veni mult odata telefonu (fura, deci fura, ca am vb in italia odata, ok, am platit, a doua oara nu am vorbit, ok, am platit). la faza cu italia am cerut desfasuratorul, cica nu se poate. pai? pai nu stiu ce avem in sistem la compuri, nu se poate. zic lasa-ma pe mine sa vad ce e ca poate reusesc io. nu, nu e voie. mai venise si badigardu, mai sa imi dea o bastarca.

    un prieten vechi si-a luat un pumn in oki pt ca s-a enervat si a dat cu pumnul in tejghea (nu agresiv, asa, de nervi) si s-a intors acasa cu ochiul cat planeta marte. fara cel mai mic misto.

     
  3. Bogdana

    17 Iunie 2012 at 10:51 am

    nici eu nu am inteles cum merge treaba la ei, probabil ca nici lor nu le e clar, dar daca angajeaza tot soiul de incapabili nu au decat sa suporte consecintele
    si pe noi ne-a amenintat individul cu paza…

     
  4. Ani

    22 August 2012 at 9:37 pm

    A plecat maica-mea in strainatate si a uitat sa activeze roaming. Vorbesc cu un individ de la reteaua de kkt si imi spune ca nu sunt titularul de contract, ca trebuie sa sune mama la *222 sau la *100#. Poate sa sune la numerele alea din strainatate fara roaming? Nu, dar in reteaua de kkt exista si numar lung +40372022222. Cum suni pe numar lung din strainatatea daca nu ai roaming? Asta e problema ei. Abonamentul de kkt insa merge in continuare si trebuie platit, desi nu se poate folosi de acesta.

     
    • Bogdana

      22 August 2012 at 10:44 pm

      am patit si eu ceva de genul si iam zis individului „esti constient ca eu inchid acum si sun din nou si ma prezin cu numele mamei? „nu, ca nu puteti face asta” „really?”

      asa ca cere-i mamei tale toate datele, cnp, serie si nuamar CI si prezinta-te cu numele ei – sigur o sa mearga

      sunt niste incapabili, luna asta scap de ei

       
  5. vio

    16 Mai 2013 at 1:28 pm

    Cum te fura VODAFONE !!!
    Daca ai patit la fel distribuie. Intamplator verific online factura Vodafone si observ cum un mesaj text apare facturat de 2,3 chiar si de 4 ori. Discut cu un operator (Mihaela Manolache) care incearca sa ma linisteasca considerand ca este doar o eroare a serviciului. In ultimele 4 luni acest lucru se intampla din ce in ce mai des iar persoanele apelate imi confirma acest aspect. In fine, pe data de 17.04.2013 fac o plangere cu nr. inregistrare 878768058 si nu primesc evident nici un raspuns. Pe data de 07.05.2013 in urma unor telefoane insistente la serviciul clienti primesc urmatorul raspuns: la factura viitoare vom scadea suma de *** considerand ca a fost o eroare in serviciul Vodafone. Nu este o problema financiara, dar CENT cu CENT la atatea milioane de abonati faceti si voi un calcul. Discutand si acest aspect cu doamna Mihaela Manolache si cerand explicatii pentru „micul furt” dansa a ras si nu a dorit sa comenteze „incidentul”. Eu am cerut explicatii si am primit banii inapoi. Sa ne „auzim” cu bine !

     
  6. Stefan

    19 August 2013 at 12:16 pm

    De mult stiam co vodafone e o companie de tot ckt.
    deci nu am trimis nici o data un mesaj pe abonament si ma trezesc cu 20 euro suplimentari😐.
    Am crezut ca e o eroare si m-am dus si am intrebat. Mi s-a spus ca am cheltuit EU ACESTI EURO!!! In plm m-am enervat dar m-am calmat si le-am depus plangere. Mi-au zis mai tarziu ca o sa mii scada din facturi si am zis ok. PE URMA INCEP SA MA TREZESC CU 30 si chiar 40 urmatoarea luna. Mi-am zis ca asta e bataie de joc si m-am dus la ei si mi-am anulat abonamentul.
    Gata cu vodafone.
    VODAFLOCI COMPANIE DE TALHARI SI IDIOTI CARE TE FURA!

     
  7. Adrian

    3 Decembrie 2015 at 9:33 am

    Vodafone e un rahat de companie , m.a ars si pe mine grav. Nu numai angajati sunt incompetenti si conducerea si sistemul lor e cel mai prost si slab posibil.

     

Lasă un răspuns

 
