RSS

Tort tiramisu.

08 Iun

Cred ca tiramisu este cel mai savuros dulce preparat in timp foarte scurt. Unde mai pui ca nici nu are nevoie de haine de gala.

Prietenilor mei le-a placut. Mie mi-a placut asa de tare ca mai ca nu imi venea sa mai dau cuiva😛

Am folosit 750g mascarpone, 250 ml frisca lichida (nu e musai), 150 g zahar, 7 galbenusuri (din albusuri am facut spuma de capsune si am servit-o langa tort) piscoturi pentru sampanie, doua linguri cu cacao, o cana mare de cafea expreso tare si 60 ml lichior amaretto, in sfarsit am gasit la lidl.

Galbenusurile si zaharul le-am frecat bine, le-am pus pe foc f mic amestecand mereu, se poate si la bain-marie. Dupa ce s-au racit am pus amestecul de mascarpone cu frisca batuta, a iesit un pic mai pufos. Am omogenizat bine si apoi am pregatit baia pentru piscoturi. Cafeaua amestecata cu amareto. In ea am scufundat piscoturile, atat, scufundat si scos, miscare rapida. Am pus piscoturile pe fundul formei de tort, inainte am imbracat-o in film alimentar. apoi am pus piscoturi si de jur imprejur si o parte de crema.

In fundal se vede sticla de amaretto

Apoi am mai pus un strat de piscoturi si cealalta parte de crema.

L-am lasat la frigider peste noape, a doua zi l-am pudrat cu cacao si ne-am infruptat din el.

Buuuuun rau!🙂

 
6 comentarii

Scris de pe 8 Iunie 2012 în Dulciuri rapide

 

Etichete: , , ,

6 responses to “Tort tiramisu.

  1. enla

    13 Februarie 2013 at 6:04 pm

    Intrebare: la prima reteta de tiramisu, ce diametru avea tava?:)

     
    • Bogdana

      13 Februarie 2013 at 9:12 pm

      Cam 25 cm are tava, e de aia cu marginile detasabile

       
      • enla

        14 Februarie 2013 at 4:19 pm

        Multumesc! Niciodata nu stiu ce tava sa folosesc pt prajituri!
        Felicitari pt retete! Cu siguranta o sa incerc cateva!🙂

         
      • Bogdana

        14 Februarie 2013 at 4:37 pm

        Spor la treaba😉
        Ma bucur ca ai gasit chestii pe gustul tau🙂

         
  2. Aura

    24 Septembrie 2014 at 12:25 am

    Piscoturile de pe margine, au fost si ele inmuiate? Multumesc!🙂

     
    • Bogdana

      24 Septembrie 2014 at 7:01 am

      Da, si ele dar nu prea tare, asa cum spuneam, bagat-scos ; )

       

Lasă un răspuns

 
