RSS

Paella cu fructe de mare.

07 Iun

Fiind inca sub influenta concediului, mai experimentez din cand in cand cate ceva din bunatatile spaniole. Paella e emblematica. Desi ea este din Valencia, toata lumea o asociaza cu intreaga Spanie.

Am folosit orez cu bob lung, (in principiu cam 100g de orez/portie si 200ml supa), inele de calamar, scoici, creveti, file de peste,  jumatate de piept de pui,  o coada de crap penru supa, un ardei gras rosu, o ceapa medie, doua linguri de mazare boabe, ulei de masline, sofran, sare, piper si chili.

Mai intai am pus sofranul in tigaia incinsa pentru jumatate de minut, isi schimba culoarea in visiniu inchis si ulterior da cel mai frumos galben posibil. Apoi l-am scos, l-am fecat putin intr-un mojar si l-am lasat sa astepte.

Separat am facut o supa din coada de peste cu sare, piper, o ceapa mica, o rosie, un morcov.

In tigaie am pus uleiul de masline la incins, ceva mai mult, cam 100ml apoi am pus ceapa taiata cubulete (am pus si una verde, pentru culoare :)) am lasat-o putin la calit

am adaugat orezul pe care l-am amestecat bine, bine sa se unga cu ulei peste tot dupa care am pus ardeiul gras taiat cubulete.

Am adaugat pieptul de pui taiat cubulete si, sofranul si  am inceput sa pun supa teptat amestecand continuu pana orezul absoarbe toata supa, Sa nu uitam de mazare, nu se pune mult, e mai mult de cromatica. Spre final am pus fructele de mare, mai putin crevetii.

am mutat toata paella intr-o tava nu prea inalta, am pus crevetii deasupra si am dat-o la cuptor pentru vreo 10 minute (teoretic, practic voiam sa o tin calda, musafirii au intarziat si am tinut-o un pic mai mult)

Mustatile le-am taiat pana la urma🙂

Gata, asta-i tot.

 
6 comentarii

Scris de pe 7 Iunie 2012 în Fructe de mare

 

Etichete: , , , , , ,

6 responses to “Paella cu fructe de mare.

  1. Delia

    7 Iunie 2012 at 11:07 am

    arata ca la ea acasa🙂 imi facusi pofta de orez, eu care nu prea🙂 zi faina, Bogdana!

     
    • Bogdana

      7 Iunie 2012 at 5:50 pm

      Multumesc, multumesc🙂 Noua ne place orezul in toae formele si combinatiile🙂
      Seara faina!

       
  2. lucica

    16 Iulie 2012 at 10:20 pm

    fructele de mare se pun la sfirsit din nefericire,ca sa nu fie cauciucoase. inerca-ti sa le pune-ti la sfirsit si o sa vede-ti diferenta.

     
    • Bogdana

      16 Iulie 2012 at 10:33 pm

      Si eu cand le-am pus?
      In ce tara locuiesti tu lucica si de cat timp?
      Daca esti vorbitoare nativa de limba romana mie imi vine sa plang

       
      • Lucica

        29 Mai 2015 at 5:45 pm

        N- ai nici un pic de rusine …..cum iti permiti sa vorbesti asa de cineva care e abonat sa-ti citeasca ineptiile …

        esti o nesimtita si o increzuta draga mea ciufulita….

         
  3. Bogdana

    29 Mai 2015 at 5:56 pm

    Multumesc la fel, nu te obliga nimeni sa fii abonata aici. Sa stii limba insa, te obliga obrazul.

     

Lasă un răspuns

 
