RSS

Paste alla puttanesca.

04 Iun

Sau pastele curvelor (nu stiu daca  numele vine de la faptul ca se prepara usor sau care e etimologia) Se fac intr-adevar repede, de fapt toate pastele se fac repede. Am incercat reteta si pentru ca era cu anchoa si nu mai mancasem combinatia dar si pentru ca mi-a sunat bine.

Am facut multe paste pentru ca aveam invitati asa ca puteti imparti la doi cantitatile.

Am folosit  pe langa pastele pe care nu le-am cantarit ca erau facute in casa acum ceva vreme, sa zicem cu aproximatie 650g, cateva linguri de ulei de masline, file de anchoa, aproximativ 15 bucati, erau destul de mari, capere, cam trei linguri pline, daca sunt prea sarate, se desareaza, masline rondele, cam o suta de grame, bulion de rosii facut in casa, cam 300ml si doua rosii taiate cubulete, se pot pune doar rosii, o ceapa mai mare, o lingurita de oregano, cateva frunze de busuioc, doi chili, 4 catei de usturoi, sare, piper.

Uleiul de masline l-am pus in tigaie la incins, am pus usturoiul maruntit si 5 file-uri maruntite, dupa doua minute am pus ceapa taiata cubulete, am lasat-o sa se caleasca un pic si apoi am pus restul ingredientelor mai putin restul de anchoa pe care l-am pus la final. Sosul l-am fiert vreo 7 minute.

Asta-i tot. Au fost bune, bune.

 
2 comentarii

Scris de pe 4 Iunie 2012 în Paste de casa

 

Etichete: , , ,

2 responses to “Paste alla puttanesca.

  1. aphextwinz

    5 Iunie 2012 at 4:42 pm

    etimologia e interpretata in mai multe feluri (nu stiu daca e ceva aiurea stergi tu :p)

    unii cica le faceau curvele pastele astea care miroseau atat de bine incat atrageau clientii.
    altii spun ca neavand timp intre clienti au inventat ceva simplu.
    aia mai obraznici cica din cauza mirosului pestelui (ansoa, da?) seamana pastele astea cu, ma intelegi tu😀

     
    • Bogdana

      7 Iunie 2012 at 11:15 am

      Ha, sa mergem pe „miroseau atat de bine incat atrageau clientii.”😛

       

Lasă un răspuns

 
