RSS

Guacamole.

03 Iun

Este un sos de origine mexicana pe baza de avocado, de fapt asta este si traducerea „sos de avocado” Eu l-as baga mai degraba la categoria salate.

Noua ne place acest sos desi mie personal nu prea imi place aspectul. Se face foarte repede.

Am folosit avocado, doua bucati (trebuie sa fie bine coapte, daca nu sunt, ca la noi in comert nu am prea vazut avocado bine copt, adica moale la atingere, se inveleste fructul in ziar si in doua trei zile e perfect ) trei rosii, o ceapa medie, e de preferat sa fie rosie, n-aveam, .doi graunti de usturoi, doi chili, jumatat ede lamaie, doar zeama si patrunjel din jardiniera de la geam, nu mai pot de dragul ei🙂

Am pus leustean, busuioc si patrunjel in ea. Mi se pare o chestie sofisticata sa pot folosi verdeturi direct de la sursa🙂

In general se pun toate ingredientele in blender si asta e tot, si eu le-am pus, mai putin rosiile pe care le-am taiat cubulete si un avocado pe care la-am pasat sa ramana bucatele mai mari. Am potrivit de sare si piper, am pus zeama de lamaie si gata. Merge simplu cu chipsuri, paine prajita sau lipie dar si langa fripturi.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 3 Iunie 2012 în Aperitive, Salate

 

Lasă un răspuns

 
