RSS

Pulpa de miel la cuptor.

31 Mai

Ieri am gasit in congelator o pulpa de miel ramasa de la Paste. Super bucurie, mi-a amintit de mielul din Tenerife (da, inca am nostalgii) si de kebabul de la Londra (si aici), nimic mai gustos.

Pulpa am pregatit-o foarte simplu. Spalata, putin zvantata si apoi am pus sare de mare, mare 🙂 piper proaspat macinat, usturoi,  ierburi de provence ca tot mi-am luat de acolo si trebuia sa le incerc si niste rozmarin.

Am pus-o intr-o tava in care am pus un pahar cu apa, jumatate de pahar cu ulei si jumatate cu vin rosu

Dupa o ora si jumatate la foc potrivit e gata, nebunie de arome.

O portie mare de carne frageda

si o portie mai mica de coaste, ador coastele. am mancat-o cu salata de rosii

Pulpa asta din fericire pe partea cealalta avea si coaste

Ah si cu doua sosuri, unul cu unsturoi si unul rosu picant

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 31 Mai 2012 în Friptura

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
