RSS

Masterchef Romania.

29 Mai

Am urmarit aproape toate episoadele din  Masterchef. Am mai invatat cate ceva, mi-am mai confirmat alte chestii, in mare este o emisiune destul de draguta. Unii concurenti mai simpatici, altii mai bine pregatiti, uni mai putin simpatici sau descurcareti ca deh, mama natura nu ne-a facut pe toti la fel, ar fi fost teribil de plictisitor. Unde sunt mai multi oameni la un loc, care nu se cunosc si care in plus sunt si concurenti unii cu ceilalti este clar ca uneori spiritele se mai incing si ies scantei, e firesc si normal. Ce nu este fresc si normal este a cei de la ProTv care taie la montaj faze care a putea fi interesante, nu taie la montaj cand una dintre concurente, de la inaltimea jiltului ei de mare zea arunca cu jigniri in stanga si in dreapta .Cum ii permit acelei individe de o speta atat de joasa sa jigneasca oconcurentii si sa  mai si difuzeze elucubratiile duduiei care nu stie decat sa dea din gene, sa sape concurentii?  Si e oare atat de interesant ce varsa duduia pe gura(?!) de ii difuzeaza toate comentariile? Rusine ProTv. Aleia nu ai ce sa ii ceri, atat poate ea saraca..

Nu zic nimic de gatit la cantina, nu zic nimic de mici sau de gatit in varf de munte…Masterchef

 
5 comentarii

Scris de pe 29 Mai 2012 în De-ale mele

 

Etichete: ,

5 responses to “Masterchef Romania.

  1. aphextwinz

    30 Mai 2012 at 7:17 am

    Fataaaaa, toata emisiunea e facatura, e terminata de mult. Am un prieten care a concurat, nu spun care, deja a trecut multa apa pe Jiu de cand e gata, nu mai puneti botu’ la tot. Asa e formatul, cu jignit, cu tralalala. Nu ma asteptam sa crezi ce vand astia si sa scrii si articol pt penibilitatea aia😀

     
    • Bogdana

      30 Mai 2012 at 8:07 am

      stiu si eu ca e terminata de mult emisunea, pe mine ma deranjeaza limbajul si in special aia de la protv care il dau pe post

       
  2. aphextwinz

    30 Mai 2012 at 8:14 pm

    asa e modelul, formatul cumparat, asa trebuie. daca o sa isi vanda ramsay formatul sa vezi atunci limbaj🙂

     
  3. maria

    31 Mai 2012 at 7:53 am

    Andreea aia idioata, banuiesc ca de ea nu-ti place. Jigneste cam mult, dar deh e frumoaa, bleah ce caracter!

     

Lasă un răspuns

 
