RSS

Las Americas

29 Mai

Las Americas este un oras in sudul insulei Tenerife, partea asta sudica este cea mai cautata zona de turisti. Aici temperatura ziua nu prea  scade sub 20 de grade indiferent de anotimp. Iarna, noaptea iti pui o bluza cu maneca lunga. In partea asta de insula locuintele nu sunt prevazute cu calorifere, sunt faine apartamentele fara tevi. Ne-am propus sa mergem acolo la plaja cand aici oamenii isi mai pun o bluza groasa pe sub palton. Ne si imaginam mergand incotosmanati la aeroport si acolo punandu-ne sandale. Contrar informatiilor care circula pe internet, vara temperatura trece uneori de 40 de grade. Trebuie sa gasim niste bani si niste zile de concediu sa mergem inapoi curand.

Sunt multe plaje, multe piscine si in conditiile astea nu sunt foarte aglomerate. De fapt asta este una dintre caracteristicile insulei, este foarte aerisita, pe langa asta este si foarte verde si foarte curata. Neavand praf, cladirile par proaspat varuite. Porumbei am vazut vreo 10, probabail ca s-au oprit din curiozitate, le-a placut si n-au mai plecat, spre deosebire de Barcelona unde aia au pus cuie pe statui sa nu le mai murdareasca acesti minunati cacaciosi.

Cateva poze ca sa va faceti o idee. Trebuie sa mergeti macar o data in viata acolo.

urat ii mai zic la bucatarie 🙂

Asta e cladirea in care am stat, este un bloc de locuinte.

Vedere de la dormitor

si de pe balcon

un cactus copac

atatea flori, cascade de flori

taxiuri

si la noi s-ar putea recicla gresia faianta si farfuriile in felul asta 🙂

manechinele lor sunt mai vesele decat ale noastre

Toate persoanele mai in varsta se deplasau pe dracii de astea, merg cu ele si in supermarketuri, au si loc de bagaje, fiind distante destul de lungi cu urcusuri si coborasuri sunt nemaipomenite pentru ei. Ceva intre scuter si scaun rulant electric

chiosc de ziar local si aceeiasi copaci mov foarte frumosi.

Au ales giratoriile, am vazut foarte putine semafoare. Sper sa se intample si la noi candva

Ah, uitasem, am jucat la loto 5/54, si am castigat pentru prima data in viata 3 euro intregi 🙂 La 6/49 n-am avut noroc 🙂 E clar, acolo am mai mult noroc.

Daca ajungeti pe acolo, sa-mi spuneti si mie s ama bucur pentru voi 🙂