RSS

Ploaia care va veni…

25 Mai

La cum ploua acum, sigur se mai spala niste pacate🙂

 
3 comentarii

Scris de pe 25 Mai 2012 în Ce-mi mangaie auzul.

 

Etichete: ,

3 responses to “Ploaia care va veni…

  1. aphextwinz

    26 Mai 2012 at 7:47 am

    Cele rele sa se spele, cele bune, sa se adune, am plecat unde stii tu, pozele nu s-au putut recupera, tot inainte!

     
    • Bogdana

      28 Mai 2012 at 9:45 am

      stiam eu o continuare la cele rele sa se spele da’ nu pot sa o zic, era „…pe celelalte… s-asa”🙂

       
  2. aphextwinz

    28 Mai 2012 at 5:29 pm

    😀 lasa ca nu ne lasam, ce pana lu’ asa. abia astept voia legii sa vezi pozele alea. de gatit, mai spre zero.

     

Lasă un răspuns

 
