RSS

Morena

22 Mai

Morena la spanioli inseamna bruneta si pe langa cantecul cu „baila morena” mai este si pestele asta pe care l-am descoperit acolo. Cand l-am vazut in galantar mi s-a parut horror, ruda buna cu serpi, a compensat prin gust. Am cumparat-o pentru ca fratele meu a garantat ca e nemaipomenita, avea dreptate.

Modul de preparare este foarte simplu. Se spala pestele si se taie rondele. Se tavaleste prin faina de grau amestecata cu pesmet si asta e toata filosofia.

Apoi el le-a prajit in ulei de masline, acolo uleiul de masline e mai ieftin decat este cel de floarea soarelui la noi…

Pielea devine crocanta, sub piele are un strat subtire de grasime si apoi carnea foarte frageda. Toate se imbina nemaipomenit.

 

 

 
4 comentarii

Scris de pe 22 Mai 2012 în Peste

 

Etichete: , ,

4 răspunsuri la „Morena

  1. aphextwinz

    23 Mai 2012 at 7:38 am

    baila morena ;D bai, daca nu esti cu caldura, cearca si o tailanda, daca te-a facut hepi tenerifu, ca in extrasezon gasesti superieftin. misto pozele, tzucam catzau, ca a mea e la ora asta in ploaie langa barza, viezurele e in casa, branza in frigider si varza in samale, io, in continuare, computerless.

     
  2. Magda Adina

    24 Mai 2012 at 11:58 pm

    Vai ce te invidiez si ce as mai incerca si eu o morena d-asta !!!:):) As incerca toate ciudateniile posibile daca as avea ocazia !!!! 😉

     
    • Bogdana

      25 Mai 2012 at 5:37 pm

      ehe, eu nu le-as incerca chiar pe toate, abia asa pas-pas am inceput cu fructele de mare 🙂

       
  3. Magda Adina

    26 Mai 2012 at 10:31 pm

    Eu sunt innebunita dupa fructele de mare !!! 😉 …. dar ma tenteaza si multe alte ciudatenii !! :)))

     

Lasă un răspuns

 
