RSS

Creveti prajiti.

21 Mai

Cu ocazia vizitei in tenerife am reusit sa ma imprietenesc si cu cateva fructe de mare, ba mai mult, pentru prima data in viata am gatit creveti. Daca asta se poate numi gatit avand in vedere ca toata operatiunea dureaza cel mult 5 minute insa rezultatul este invers proportional.

Avem nevoie de creveti, de preferat proaspeti dar sunt buni si aia prefierti, cateva linguri de ulei de masline, doi catei de usturoi si lamaie pentru servit.

Crevetii spalati si usturoiul tocat

se pun impreuna in cateva linguri de ulei incins

un minut pe o parte si un minut pe cealalta

Se servesc cu lamaie, usturoi, sau  vreun sos cu usturoi.

La decojire, capul se rupe in jos impreuna cu primul inel apoi celelalte inele si la sfarsit coada prin presiune. Buni, desi nu credeam ca o sa zic vreodata asta 🙂

Se pot prepara si gata decorticati, le zic ei gambas, mie insa imi plac mai mult intregi, atentie la firisorul negru de pe partea superioara, ala trebuie aruncat.

 
3 comentarii

Scris de pe 21 Mai 2012 în Fructe de mare

 

Etichete: , , ,

3 răspunsuri la „Creveti prajiti.

  1. aphextwinz

    22 Mai 2012 at 8:14 am

    no bun ma, io ma duc la groapa seaca, tu in tenerife? frumos iti sade 😀 pont: nu mori daca mananci firisorul begru, dar daca iti displace ideea sa mananci matze, crestezi crevetele cu tot cu cochilia aia cu un cutit mai smecher si scoti cand e bazdagania cruda, pe urma ii faci fripti. sau cum vrei tu, la ghiozdan sa ajunga. altfel, bine ati revenit.

     
  2. Bogdana

    22 Mai 2012 at 6:30 pm

    ehehe, cand tu batuiai prin europa eu sedeam cuminte la serviciu, mai avem pana sa fim chit 😛
    stiu ca alea negre sunt mate, cine ar vrea sa manance asa ceva? 🙂

     
  3. aphextwinz

    22 Mai 2012 at 9:31 pm

    nu au nici un gust. tenerife, ai? lasa ca viu io cu groapa seaca, stai sa am compu acasa 😀 schimbam rolurile, ce pana mea. am vazut si postu cu tenerife, da scriu aci ca e mai la indepicior. sa va fie de bine si brava 🙂

     

Lasă un răspuns

 
