RSS

1 Mai Muncitoresc.

01 Mai

Ziua muncii se sarbatoreste prin munca, clasic. Sunt pe baricade.

N-am prins eu prea multa perioada comunista dar am prins suficienta incat sa fac asocierea intre parade, steaguri, soimi, pionieri, defilari si unu mai.

Lasand asta la o parte, n-am inteles niciodata placerea de a merge la mare de 1 mai, sa te duci cu valu’ sa te calci in picioare cu toata lumea si sa-ti dovedesti inca o data spiritul de turma. De ce sa nu te duci la mare in alta zi? Sa te duci pe 17 aprilie, uite asa. Sau pe 6 mai. Nu, trebuie sa te duci fix pe 1 mai sa te vaieti ca faci 7h pana la mare si macar tot atatea inapoi, pe principiul „am trei zile libere si nu stiu ce sa fac cu ele, pierde-le pe drum” Sa te enervezi ca nu ai gasit cazare sau daca ai gasit cere ala pe o camera ca si cum ti-ar da-o tie de tot, ca mancarea pe care ai comandat-o a venit dupa ce ti se mai facuse foame o data si era oricum nasoala, ca stai la coada pentru o bere sau o cafea pana nu-ti mai trebuie. Sa te duci de 1 mai la mare mi se pare un soi de masochism pe care nu il pot intelege. E mai misto daca ti-e frig noaptea pe plaja si daca sunt peste tot pusti teribilisti scapati la pus bautura in cap? E mai faina marea daca pe plaja e jumatate de romanie?

E mai faina marea cand nu te poti bucura de ea?

Relaxa-ne-am!

 
8 comentarii

Scris de pe 1 Mai 2012 în De-ale mele

 

Etichete:

8 răspunsuri la „1 Mai Muncitoresc.

  1. yogoshima

    1 Mai 2012 at 2:42 am

    Propaganda de 1 Mai de catre dictatori care au distrus lumea in numele unor mojici,mirlani care au luat puterea si distrus tot ce parea chiabur si civilizat.

     
  2. aphextwinz

    2 Mai 2012 at 11:00 am

    Perfect de acord cu tine la tot ce ai zis. Sa nu uitam o chestie buna, asa liniste si frumos a fost la bukale zilele astea. Ma vreau 1 mai, ca acum iara o dau toti in diverse. Data viitoare pe 6 mai te iau cu mine, in curtea noastra sunt deja trei caini, ce mai conteaza inca patru catele pe langa 😀

     
    • Bogdana

      3 Mai 2012 at 7:34 am

      Intr-adevar, bucurestiul a fost liber si a respirat si el in astea cateva zile. Ne caznim de ceva vreme sa iti dau racii 😛 si sa facem cunostinta blanoaselor. Dupa ce ma intorc din peregrinari, ma ocup de asta 🙂

       
  3. aphextwinz

    3 Mai 2012 at 6:21 pm

    hihi tocmai facui o cratita de ardei umpluti, asa ca numai bine, cand revii tu, daca nu plec eu … daca si cu parca :)) zici ca stam pe alte planete. dar sa nu imi dai racii ca te omor lent si in somn 😀

     
    • Bogdana

      5 Mai 2012 at 7:31 am

      am mama in vizita, a facut azi sarmale de curcan si cica „sa punem si niste raci” si m-am gandit ca decat sa mor in chinuri mai bine nu 😛 asa ca sunt neatinsi 🙂

       
  4. aphextwinz

    5 Mai 2012 at 3:16 pm

    cand vii din contzed poate ne vedem umpic, io pe caldurile astea sunt terminata psihic, asta numai daca nu vrei sa ne vedem undeva pana in 10 dimineata 😀

    reiterez si aci, concediu fain sa aveti.

     
    • Bogdana

      5 Mai 2012 at 8:57 pm

      Pai luam niste pungi de gheata la subtioara ei ne vedem, clar 🙂
      Multumim frumos, o sa viu cu poze 😉

       

Lasă un răspuns

 
