RSS

Cum ajunge lumea la mine – IV

24 Apr

In ultima vreme cautarile erau tot mai „cuminti” si ma speriasem, vad ca si-au revenit

Mai intai o poza cu un bodyguard, la Targu Mures

 

prajitura umpluta cu ficat de gndac – nu stiu de ce trebuia sa fie ficatul ala, dar chiar si de gandac, totusi faci prajitura?! 

tiramisu cu foi lica – trebuie sa recunosc ca am citit o multime de derapari de la reteta originala dar cu foi lica inca nu

prajitura cu foi etaj – foi palier daca doriti sau foi cat
prajituri rapide creme sub forma de ciulama ptr prajituri – creme deghizate in focanita

reteta slanina – se ia porcu’ se ingrasa, se taie si gata slanina, ar mai fi o varianta dar canibalismul este interzis

cum de pus carne la murat – cum de ce? carne la murat? cu otet zic

cate minute se fierb ouale fara sa se rupa – sa se rupa in figuri banuiesc, 2.5 minute

ciorba de os de vita si carne de vita – exista si varianta doar cu os sau doar cu carne, pe bune

poze cu sarbatori fericite bogdana – asta e urare, nu?

cum fac daca sarmalele sun prea sarate? – ca fedra dupa o repriza sanatoasa de alergat

tiramisu cu mascarpone cu 6 oua si frisca si amaretto – da, si nu uita de piscoturi

cum se pune mielul la murat – e clar, ceva imi scapa, e adevarat ca am incercat sa murez diverse dar la carne nu ma gandisem

9 oua umplute – se fac la fel ca 10 oua umplute, daca vrei musai sa fie 9, mananci unul pe furis

raci se mananca cu paine sau mamaliga – corect

cum se face foilica? – industrial se face ele

cozonac extraordinar – ruda buna cu cozonac fantastic si cozonac fabulos

cum se framanta aluatul de cozonac la masina de paine – apasand pe un buton

mia ramas brinza dela pasca ce potsa fac cu ea? – pasca (gramatica oricum nu te poate invata)

raciturile de pasare ingrasa tpu 1 – deci tpu1, am retinut, si zici ca tpu2 nu ingrasa?

prajitura cu foi lica cu crema de rahat – vorbeste frumos te rog

projitura cu foaie lica intre – intre ce? hai ca m-ai facut curioasa

camara cu slanina – la bunica😀

de ce nu fierbe fasolea – ar fi macar doua variante, fie nu ai pus apa, fie nu ai dai dat drumul la aragaz

cit de des se citeste carti – pai avand in vedere ca pana acum n-ai citit nici una, nu te mai stresina, lasa-i pe altii, nu e de tine.

cum se fierbe fasolea – in apa (valabil si pentru orice altceva ai vrea sa fierbi)

cum se mananca sprotul afumat – pai cu gura, din cunostintele mele inca nu s-a descoperit o alta metoda

cotlet de porc cu os la cuptor umplut – cuptor umplut cu ce?

pate de ficat pe paine – destul de fad, daca pui si o rosie alaturi deja altfel stau lucrurile

sarmalele se insira – serios? exista salba de sarmale?

fasole prajite cu carnati si castraveti si ceapa – da’ de ce?

cozonac cu ulei la masina de paine – mie imi plac cu nuca sau mac

se taie ardeii se calesc si se pun pe branza – si atat?

cumpar varza 2012 –  nu vand, am terminat-o, vorbim la toamna

organe de pui si maioneza si carne de pui – ce pariu ai pierdut?

ustura limba de la ananas? – pfff si inca cum

cand aterizez pe luton –  cand vrea pilotu’ sau Domnu

 
10 comentarii

Scris de pe 24 Aprilie 2012 în De-ale mele

 

10 responses to “Cum ajunge lumea la mine – IV

  1. Loredana

    24 Aprilie 2012 at 8:11 pm

    Si lista poate continua…..
    Iti multumesc pentru o portie zdravana de ras, desi este trist ca unii se mai intreaba „cat de des se citeste cartile”. Te pup

     
  2. maria

    25 Aprilie 2012 at 8:31 am

    Mare-i gradina…..Multumesc de portia de veselie! Te pup!

     
  3. yogoshima

    25 Aprilie 2012 at 11:28 am

    Ce sa spun viata se modernizeaza si prin Romania, caci pe vremurile mele nu gaseai WC uri mobile.Nu mai spun cei care locuiau la tara sau prin apropiere, trebuia sa plece la oras sa faca o baie.

     
  4. Bogdana

    25 Aprilie 2012 at 3:14 pm

    Daaa, lista e nesfarsita🙂
    Ma bucut ca v-am binedispus🙂

     
  5. Zazuza

    26 Aprilie 2012 at 9:03 pm

    LOOOOOOOOOOOOOOL hai ca am tras o portie binemeritata de antistres :)))))))))))

     
  6. Alexandra Albu

    26 Aprilie 2012 at 9:47 pm

    am ras sa lesiiiiiiiiiiiiiin……

     
  7. Bogdana

    27 Aprilie 2012 at 9:27 am

    Stiam eu ca si pe voi va amuza cautarile astea🙂 Promit sa nu va vaduvesc nici pe viitor😛
    Zuz, ma bucur ca esti pe aci. Te pup!

     
  8. Mihaela

    13 Iunie 2012 at 8:27 am

    Imi plac comentariile tale :))

     
    • Bogdana

      13 Iunie 2012 at 4:50 pm

      🙂 ramai prin zona, urmeaza un nou episod🙂

       

Lasă un răspuns

 
