RSS

Stufat de miel.

22 Apr

Nimic mai bun decat niste coaste de miel la cuptor.

Se face aproape singura si e nemaipomenita.

Carnea transta, am spalat-o cu apa rece, exclus sa se puna in apa calda sau doamne fereste fierbine, nici oparita cu lapte cum am citit pe undeva, carnea de miel ori vita in contact cu apa fierbinte capata un gust rau.

Apoi i-am pus sare, piper, cimbru si rozmarin si am pus-o in cuptor intr-o tava cu ceva ulei, jumatate de pahar de vin rosu si un pahar cu apa.

Dupa mai bine de o ora si jumatate, timp in care am stropit-o din cand in cand cu sosul din tava am pus langa ea in tava doua legaturi de ceapa verde si trei de usturoi tocate destul de marunt apoi doua linguri sanatoase de bulion.

 

Dupa vreo 10 minute e gata de savurat, musai cu un pahar de vin rosu.

 
2 comentarii

Scris de pe 22 Aprilie 2012 în Mancare gatita

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Stufat de miel.

  1. aphextwinz

    22 Aprilie 2012 at 10:27 am

    te urasc, am zis!!! (metaforic vorbind, caut o bucatica de carne de oaie de nu stiu cand, am luat pastrama sarata, o sa fac ciorba cu pastrama sarata, mama ei de jucarie).

    tzuk

     
    • Bogdana

      24 Aprilie 2012 at 11:09 pm

      eheee, de cate ori n-am pohtit eu la bunatatile tale🙂

       

Lasă un răspuns

 
