RSS

Salata de naut cu avocado.

17 Apr

O salata pe care am inventat-o pe loc cu ce aveam prin frigider si care a iesit foarte buna.

Am folosit naut uscat pe care l-am pus la inmuiat de cu seara, a doua zi l-am fiert cam 20 de minute (se poaste pune si naut din conserva, desigur) apoi am pus un ardei kapia rosu, un avocado, o ceapa mica-mica, un catel de usturoi mare, un ardei iute, doua rosii, cateva frunze de menta, un chili si o legatura de patrunjel, Toate tocate, unele mai marunt altele mai putin marunt🙂 La final am pus ulei de masline, zeama de lamaie, sare si piper, le-am amestecat si le-am lasat putin sa se imprieteneasca, foarte buna, satioasa si ochioasa🙂

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 17 Aprilie 2012 în Aperitive, Salate

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
