RSS

Salata de sfecla rosie cu hrean.

15 Apr

Nu-mi placea sfecla rosie decat intr-un fel, murata, dar de cand am descoperit combinatia asta, sunt doua.

Se face rapid (daca nu luam in calcul timpul de coacere), merge foarte bine la aperitiv sau fripturi si e si frumoasa🙂

Se poate face cu sfecla fiarta dar mai gustoasa este cu sfecla coapta in cuptor. Sfecla rosie spalata bine am pus-o individual in staniol si am pus-o la cuptor pana s-a inmuiat, vreo ora sa zicem, nu am ars gazul special pentru ea, am pus-o langa cozonaci🙂

Am curatat-o si apoi am dat-o pe razatoare.

Apoi am pus hrean cumparat gata razuit, in borcan, asta e varianta scurta, varianta mai lunga este sa cumperi radacini de hrean si sa le razuiesti singur. Am mai pus o lingura de smantana, niste piper si sare, am amestecat si gata, asta e toata smecheria, Hrean se pune in functie de cat de „tare” vrea fiecare sa fie salata, eu la 3 sfecle mici am pus cam trei linguri.

 
2 comentarii

Scris de pe 15 Aprilie 2012 în Aperitive, Preparate rapide, Salate

 

Etichete: , ,

2 responses to “Salata de sfecla rosie cu hrean.

  1. Magda Adina

    15 Aprilie 2012 at 10:34 pm

    Si eu ador salatica asta !!!😉 Sarbatori linistite si fericite !!!!:)

     
    • Bogdana

      17 Aprilie 2012 at 10:05 am

      Si tie o primavara frumoasa!🙂

       

Lasă un răspuns

 
