RSS

Salata de fasole neagra.

03 Apr

Un aperitiv gustos si sanatos.

Am de la bunica niste fasole neagra si m-am gandit sa o gatesc, citind insa cate beneficii are fasolea asta mai ca imi vine sa o pun in rama🙂

O sa enumar doar cateva dintre beneficiile ei: scade nivelului colesterolului rau, stabilizeaza tensiunea arteriala, este indicata in curele de slabire deoarece are foarte multe fibre si foarte putine grasimi, contine folati, vitamina B6 si magneziu ceea ce o recomanda persoanelor depresive. Dintre toate boabele pe care le consumam, fasolea neagra cea mai bogata în antioxidanti. Cum ziceam un fel de mina de aur.

Asadar am spalat-o frumos, am lasat-o la inmuiat in apa cateva ore si apoi am fiert-o, i-am schimbat apa de doua ori, fiind de la bunica, a fiert atat de repede ca m-a luat prin surprindere asa ca unele boabe s-au crapat.

Apoi am amestecat-o cu ceapa verde taiata marunt, doua rosii taiate cubulete, o cutie de porumb boabe, sare, piper, un chili mic si un ardei iute verde, ulei de masline, ar fi mers patrunjel dar nu aveam. Se mai poate pune pastrama de pui sau muschi file, eu aveam niste muschi crud-uscat pe care l-am pus ulterior.

Simplu, gustos, rapid si plin de beneficii

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 3 Aprilie 2012 în Aperitive, Salate

 

Lasă un răspuns

 
