RSS

Pachetele cu brie si sos cocktail.

02 Apr

Combinatia asta mi se pare castigatoare si de efect. Stiu ca sosul cocktail este intalnit cel mai des in combinatie cu fructele de mare dar mie imi place cu salata ceva de speriat iar daca alaturi mai sunt si pachetelele astea crocante, cu siguranta ca vei auzi numai „immm”

Sosul cocktail se face foarte repede, daca nu trebuie sa faci maioneza pe loc, dar chiar si asa, maioneza dintr-un galbenus crud se face in 5 minute.

Maioneza, ketchup, sare, piper, zeama de portocala si cateva linguri de cognac dar nu musai

Maioneza si ketchup in cantitati egale, eu pun intotdeauna mai putin ketchup, sa zicem ca proportia este de 1/3 ketchup si restul maioneza, trebuie sa aiba o tenta portocalie, sare, piper, se omogenizeaza bine si apoi se adauga zeama de la o portocala, in functie de cantitatea de sos se pune mai multa, sa zicem ca la 3 linguri cu varf cu maioneza si una de ketchup pun zeama de la o portocala marisoara, asadar se adauga zeama treptat amestecand mereu pana sosul este suficient de subtire apoi se pune cognacul, 20-30 ml Gata cu sosul.E o nebunie. Parol.

Pachetelele astea le-am incercat pentru prima data, din pacate eram in criza de timp cand am constatat ca foile mele de placinta s-au facut franjuri in congelator si am facut din ce am reusit sa salvez. Ar fi trebuit sa fie mai lungi.

Foi de placinta, branza brie, un ou sau albusul ramas de la maioneza de mai sus😉 pentru lipit pachetele si putin ulei pentru prajit.

Pe jumatate de foaie de placinta se pune un baton de brie cat de lat atat de inalt sa zicem 1/1cm si lungime 10-15cm, e clar ca nu sunt batute in cuie dimensiunile, dupa cum se vede si in poze, eu zic cum ar trebui. Se pune branza pe foaie, se ruleaza si se lipeste la final cu oul sau albusul batut, Se prajesc in ulei incins pana se fac aurii pe ambele parti, doua-trei minute. Se pun pe un servetel de hartie sa se absoarba excesul de ulei si se servesc fierbinti.

Sosul combinat cu salata si pachetele alaturi – delicios

 
2 comentarii

Scris de pe 2 Aprilie 2012 în Aperitive, Preparate rapide

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Pachetele cu brie si sos cocktail.

  1. Fab Chef

    7 Aprilie 2012 at 9:34 am

    Ce apetisant arata. Super interesant sosul.

     
  2. Bogdana

    7 Aprilie 2012 at 11:33 am

    ma bucur ca iti place, incearca, o sa ti se para foarte bun🙂

     

Lasă un răspuns

 
