RSS

Snitele din piept de pui reciclat.

29 Mar

De cate ori cumparam pui rotisat niciodata nu mancam si pieptul, ni se pare fad asa ca de fiecare data il folosesc pentru alt fel de mancare. De data asta am facut snitele. In 10 minute au fost gata.

Un ou, doua linguri de iaurt si doua de faina, sare piper, amestecate in 30 de secunde.


Pieptul de pui l-am desfacut In bucati
nu prea mici si am pus cateva
frunze de rozmarin peste el.

 

Am pus toate bucatile de pui in bol, le-am amestecat bine, bine si apoi le-am pus in tigaia cu ulei incins.

Doua minute si ceva pe fiecare parte pana se rumenesc apoi le-am scos pe servet de hartie.

Si dupa cum s-a vazut le-am mancat cu salata.

Bun si rapid!

 
3 comentarii

Scris de pe 29 Martie 2012 în Preparate rapide

 

Etichete: , ,

3 responses to “Snitele din piept de pui reciclat.

  1. aphextwinz

    29 Martie 2012 at 7:44 pm

    haha. nici nooi nu mancam pieptul, ca e fad, eu faceam niste chiftelute rapide, cu toate alea date la robot, jap, jap, merge so snitele, iaca buna idee.

     
  2. Bogdana

    29 Martie 2012 at 8:14 pm

    ce dragute suntem noi una cu cealalta, facem schimb de idei🙂
    m-am uitat la mancarea ta de cartofi si la ultima poza am luat directia bucatarie si am facut oua umplute :))) Asa, ca sa stii🙂

     
  3. Zazuza

    29 Martie 2012 at 10:07 pm

    mie zau nu mi se pare fad deloc. da’ oricum, notat ideile! ca nu se stie cand raman in pana de inspiratiune😀

     

Lasă un răspuns

 
