RSS

Cartofi si brocoli gratinati.

22 Mar

Azi mi s-a facut pofta de ceva gratinat.m-am gandit initial la cartofi dar apoi am adaugat o gramada de verzituri, A iesit tare bun.

Am folosit cartofi, cateva buchetele de brocoli, ideea mi-a venit mai tarziu. Nu-mi place brocoliul, nu sunt nici masochista, imi educ gusturile 🙂 o legatura de marar, una de patrunjel, cateva frunze de spanac, cozi de ceapa verde, iaurt, doua oua, lapte, niste branza uitata prin frigider, sare, piper si chimen.

Cartofii curatati si taiati cubulete i-am fiert pe jumatate, am fiert si buchetelele de brocoli in apa cu sare, nu mai mult de 5-6 minute sa nu se faca praf.

Verziturile – cozile de ceapa, mararul, patrunjelul, buchetelele de brocoli si catva frunze de spanac, am zis, incerc sa imi educ gusturile 🙂

Cartofii i-ams curs de apa, i-am pus intr-un vas si peste ei verdeata, fara brocoli.

le-am amestecat bine, am pus brocoli de jur imprejur.

Separat am amestecat doua oua cu jumatate de pahar de iaurt si jumatate de pahar de lapte, 150g branza veche razuita, piper proaspat macinat si chimen, chestia cu chimenul a venit pe moment, mi s-a aprut ca fara chimen nu se poate 🙂

Astea le-am pus peste cartofi

Am acoperit tava cu staniol si am bagat-o in cuptorul preincalzit pentru 10 minute, apoi am scos-o, am pus pe deasupra cateva felii decascaval si am mai pus-o la cuptor vreo 10 minute.

Bun, bun, a mers cu brocoli si spanac, desi puteam sa pun mai putin de 5 frunze de spanac 😛

 
3 comentarii

Scris de pe 22 Martie 2012 în Mancare gatita

 

Etichete: , , , ,

3 răspunsuri la „Cartofi si brocoli gratinati.

  1. yogoshima

    22 Martie 2012 at 10:11 pm

    Am sa incerc si eu pe curind.

     
  2. Magda Adina

    23 Martie 2012 at 1:47 pm

    Super combinatia !!! Mi-o place tare !!!! 😉

     
  3. Bogdana

    25 Martie 2012 at 11:01 pm

    Daaa, a mers unsa 🙂

    Yogoshima, ai incercat? 🙂

     

Lasă un răspuns

 
