RSS

Tarta cu ciocolata.

12 Mar

Pentru ca e o inventie, nu stiam cum o sa iasa asa ca nu am facut poze pe parcurs. A iesit foarte buna.

Am folosit pentru partea de jos care are consistenta de mascota 100g ciocolara amaruie, 4 oua, 200ml frisca lichida, 100g branza dulce,ca tot o aveam prin casa, o lingura de dulceata de ardei iuti dar nu prea s-a simtit picant, 100g zahar si 120 g faina.

Frisca lichida am pus-o pe foc mic impreuna cu ciocolata rupta bucatele, cand s-a apropiat de punctul de fierbere am dat-o deoparte si am lasat-o 5 minute, in vreme asta ciocolata s-a topit si am amestecat bine pana s-a omogenizat. Am pus galbenusurile frecate cu branza dulce, dulceata si faina si am amestecat bine, albusurile batute spuma cu zaharul le-am aduagat la final, compozitia trebuie sa aiba o consistenta cremoasa si destul de consistenta. La cupotul preincalzit la temperatura potrivita a stat circa 20 minute, testul cu scobitoarea nu prea functioneaza de data asta.

Deasupra am facut ganache de ciocolata amaruie din 100g ciocolata topita in 60ml frisca lichida, pe foc mic, cand aproape fierbe se opreste focul, se omogenizeaza bine sa nu mai fie ciocolata netopita. Dupa ce s-a racit se bate bine cu mixerul sau la robot si devine o crema foarte fina si gustoasa. Cine vrea poate sa mai adauge si frisca batuta spuma. Deasupra am pus ciocolata alba razuita.

 
7 comentarii

Scris de pe 12 Martie 2012 în Dulciuri rapide

 

Etichete: ,

7 responses to “Tarta cu ciocolata.

  1. Tudor

    12 Martie 2012 at 3:50 pm

    `de capul meu cum arata :((…vreau!😦

     
  2. Hapi. River_woman

    13 Martie 2012 at 1:37 pm

    Ce bine arata!!!

     
  3. Zazuza

    15 Martie 2012 at 8:15 am

    pai ce era sa nu iasa?! mvaaaaaaai, superb arata!

     
  4. Bogdana

    15 Martie 2012 at 12:01 pm

    ha, iaca niste ciocolatosi🙂

    ma bucur ca va place

    putea sa nu iasa ea, ca am pus ingrediente dupa ureche🙂

     
  5. Zazuza

    16 Martie 2012 at 2:21 pm

    nu se ezista asa ceva😆. ciocolata e magica. iese biuna indiferent ce-ai face!

     
  6. adina

    29 Septembrie 2015 at 9:04 am

    ca branza,poate fi folosita branza de vaci???

     
    • Bogdana

      29 Septembrie 2015 at 2:39 pm

      Da, exact branza de vaci am pus🙂

       

Lasă un răspuns

 
