RSS

Dobre vecer Ozzy.

16 Feb

Ieri am citit o chestie care m-a bucurat

Eveniment BLACK SABBATH 

Locatie USCE PARK, BELGRAD 

Data 28 IUNIE 2012 Ora 19:00

L-am vazut pe Ozzy la Bucuresti dar ne-a placut atat de tare incat vrem musai sa il mai vedem macar o data pe omul care a fost desemnat cel mai potrivit pamantan sa intampine extraterestrii 🙂 La concert la Ozzy, trebuie sa recunosc, am mers cu inima stransa, omul are o varsta si un palmares 😛 asa ca asteptarile nu erau la un nivel prea inalt. Am ajuns, am baut o bere, am facut ochii roata dupa cunoscuti, lume nu era foarte multa, locul pe care l-am prins a fost dintre cele mai bune si asteptam sa vina fucking Ozzy. Si vine si incepe sa cante intr-un fel, cum numai enrique iglesias, sau cum naiba il cheama pe fi’su lu ta’su, poate sa falseze. Asta la prima piesa, si ne-am gandit (venind dupa experienta de la concertul Guns N’Roses care a fost execrabil) ca macar omul are o varsta si implicit o scuza si ca aia e, nu il mai tin balamalele dar macar l-am vazut pe cel a carui nevasta vrand sa il invete sa bea ca un gentelmen l-a dus la dezalcolizare. Simbolul simbolurilor 🙂 Si dupa prima piesa (ulterior am aflat ca omul nu se auzea in monitoare) a inceput dementa, Printul Intunericului a fost la mare inaltime, a facut spectacol, batraneste asa, a bucurat si a dat tot ce putea da, a fost magnific. Lumea (desi nu foarte multa) era in delir. Am plecat cu sufletul plin de incantare.

Culmea, el si cu „fratii” de la Rolling Stones ne-au placut cel mai tare din cate concerte am vazut. Apropos de Stonesi, pe Keith Richards – omul cu jointul 😛 il intreaba o reporterita „Ce simtiti cand ajungeti pe scena in fata a zeci de mii de oameni?” „Ma trezesc” 🙂 😉

Revenind la bucuria de la sfarsit de iunie, pe site-ul oficial oamenii zic ceva de genul:

„Pentru multi cea mai mare formatie de metal din toate timpurile, va concerta pentru intreaga zona din sud-estul Europei, pentru fanii din tarile din fosta Yugoslavie, pentru fanii din Bulgaria, Ungaria si Romania. In Belgrad se asteapta la un numar mare de vizitatori din zona si din restul Europei”

Si in conditiile astea, cand este un singur concert pentru atatea tari, aia pun in vanzare 20 000!!! de bilete? Pe mine ma depaseste cum au gandit asta.

In seara asta ma voi ocupa ca unul dintre biletele alea sa fie al meu.

Ne vedem la Belgrad?

Putin din atmosfera de la concertul Ozzy din Bucuresti

– Alo? familia Vijelie?

– Cu Ozzy va rog 🙂

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 16 Februarie 2012 în Ce-mi mangaie auzul., De-ale mele

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
