RSS

Cum ajunge lumea la mine – III

16 Feb

Poate va era dor sa aflati ce curiozitati mai au oamenii si ce mai cauta pe net, cred ca a ajuns si saracu google sa isi faca cruce.

Mai intai sa va arat cum ii chinuie pe unii talentu’ Astia sunt facuti de-o mama.

De sus cad? Da? Repetati dupa mine. Caramizile cad de sus! Astia care cad la mine sunt mai mult bolovani, eh, tot pe acolo.

Mega reducere.

Si astuia saracu, ii inchid gazele de la masina.

Buuun,  si acum ultimele noutati.

cozonac in paine in masina – e clar ca a lovit criza rau de tot daca si cozonacul se mananca cu paine

cum trebuie sa arate compozitia de sarmale ar fi de preferat sa arate comestibil

transfagarasanu romanesc – ala romanesc ca ala romanesc da’ sa-l vezi pe ala ugandez

cum sa incalzesti corect mancarea de orez – recunosc ca in ignoranta mea niciodata nu mi-am pus problema daca incalzesc corect mancarea in general si cu atat mai putin mancarea de orez, oricum, e prima data cand aud formularea asta

de ce nu a crescut painea – ca nu si-a baut tot laptele cand era mica

orez cu fidea – fasole cu cartofi, paste cu couscous, linte cu mazare. Eu zic sa nu exageram

caine rasa brie – doar tervueren momentan, la brie m-am limitat la branza

dulciuri rapide de casa in 10 min siiiiiii, pentru ca se poate si mai si de atat prajituri rapide care se fac in 5 minute – in curand prajituri care se fac singure, numai sa deschizi usile la dulapuri si frigider sa sara ingredientele mai usor

azi implinesti 3 ani – nu, nu, peste trei zile implinesc doi, vezi daca te grabesti?

sunca in suc de varza – si eu ca o necioplita ii ziceam zeama, gata, de azi inainte ii zic suc, sssssuc, suc de varza, sa imi intre bine in cap

uratilor astia – nu era de ajuns ca sunt urati, mai stau si aproape de printesa – huuuo

ceorba de galusti cu zeama de varza – ceorba da, ceorba, ciolofan, ceoban, cerese, cena, ciga

prajitura cu scoaca – cu ce?

o ciorba de burta si un ardei – si eu zic ca e de ajuns

prajituri cu mere rapide – me-re ra-pi-de, omul cat traieste, invata

pot sa fac ceva cu albusurile ramase de la ou – e stipulat in drepturile omului

prajitura cu mult iaurt si foarte delicioasa – doar deliciasa nici eu nu voiam

muraturi prajite – cum zisasi?

cea mai buna saramura de apa dulce – cea mai abraziva untura

se poate sa -ti mearga burta de la mancarea cu afumatura? – unde se duce burta cand se duce?

cum i se zice la iugoslavia – da

tiramisu mai poate fi inlocuita – mai poate, nu mult, cred ca de vreo doua-trei ori da’ mai poate, relaxeaza-te

prajitura cu faina,lapte, vanilie,malai ,praf de copt – bravo

ce seminte putem pune in paine – numai de om sa nu fie

a recidivat asta cu dulce fara nimic, inteleg ca inca n-a gasit, daca insista, ii fac eu intr-o zi

ce prajitura gustoasa as putea face – chiar asa, ce prajitura gustoasa ai putea face?

dudceata ancorporata an blatpu – asta s-o vrea romana?

si pana nu incepe postul

pule la ceaun – fiecare cu placerea ei dar totusi, la ceaun?

 
13 comentarii

Scris de pe 16 Februarie 2012 în De-ale mele

 

13 responses to “Cum ajunge lumea la mine – III

  1. claudiahankins

    16 Februarie 2012 at 3:24 am

    LOL :))))))))) haide mai… :))

     
  2. yogoshima

    16 Februarie 2012 at 7:57 am

    Am vazut un video hazliu din romania.

     
  3. Mihaela D.

    16 Februarie 2012 at 8:56 am

    :))) sa vezi cand cauta ”spaghete in cremwusti” :)))

     
    • Bogdana

      16 Februarie 2012 at 10:26 pm

      da, asta a fost o poza de pe un site cu poze haioase care a prins f bine, probabil de aia cauta desi inafara de aspect (si pe mine ma tenta sa incerc) cine ar putea manca asa ceva?🙂

       
  4. Zazuza

    16 Februarie 2012 at 11:31 am

    fataaaa, deeeeciiiiii m-a sunat maica-mea ca sa ma trimita la tine pe blog, ca ea se sufoca de ras si a zis sa nu se sufoce singura, ci cu mine. sunteti amandoua de vina ca acum imi zac rufele in fata masinii de spalat in timp ce io rad aici. sa stii ca ultima cred ca vine de la aia (ala?) care a cautat ieri la mine „supa de cocosel”😆. avea nevoie si de felul doi, na😀

     
    • Bogdana

      16 Februarie 2012 at 10:21 pm

      :)) si pe mine frate-meu sa imi spuna ca i-a placut de oamenii mei (ca sa zic asa)😛
      cu aceasta ocazie le multumesc oamenilor care ne descretesc fruntile, noua si mamelor noastre🙂

       
  5. Zazuza

    16 Februarie 2012 at 11:32 am

     
    • Mihaela D.

      16 Februarie 2012 at 10:29 pm

      ups!chiar n-am auzit:( da’ pe mine m-a amuzat rau🙂

       
  6. aphextwinz

    24 Februarie 2012 at 12:24 pm

    zuzule, cand am facut eu spaghete in crenvusti … inca mai zbura porcu, etete: http://aphextwinz.wordpress.com/2010/12/07/paste-cu-crenvusti-pentru-droopina/

    bogdano deci carcotasa esti:

    orez cu fidea se manca la greu la turci
    scoaca = lapte acru
    muraturi prajite exista si chiar sunt bune

    ultimele doua sunt chiar geniale =))

     
    • Bogdana

      24 Februarie 2012 at 12:55 pm

      atunci te declaram spaghetareasa sefa🙂

      n-am fost la turci, combinatia mi se pare nefireasca dar am inteles ca mai sunt natii care fac combinatii de astea dubioase

      ce muraturi prajesti sau ai mancat prajite si mai ales cum?🙂

       
  7. aphextwinz

    24 Februarie 2012 at 4:26 pm

    gogonele in aluat de bere dar am vazut pe net ca merg si casraveciori, gognelele, foarte misto. cica merg si pane clasic.

     
  8. Nico

    11 Ianuarie 2014 at 5:19 pm

    Am ras cu lacrimi. Multam fain :))

     

Lasă un răspuns

 
