RSS

Urata moda mai umbla azi pe strazi.

15 Feb

Nu a fost deajuns ca cizmele pe care nenea ala care le-a inventat sa incalzeasca picioarele surferilor au devenit dementa, virus, masthev, nupotsarespirdacanuamsieu si ma refer la UGG-urile alea odioase care seamana cu un dos de cizma (ciorap de ala gros pe are il bagam cand eram mici in cizmee alea turnate care imitau opincile si cu caramb de fas, ma gandesc ca stiti despre ce vorbesc) Acum au revenit in forta  cizmele de cauciuc. Alea in care iti ingheata picioarele la primul pas pe zapada, ai impresia ca  toate domnisoarele din zilele noastre lucreaza la salubritate si isi pun cizme de cauciuc, care mai de care mai colorate (nu zic nimic de aia in tenisi la -10-20 de grade, aia sunt incalificabili dar daca asa esti cool cine sunt eu sa ma pun amintrelea cool-ului – cand da reumatismul sau alta nenorocire peste ei mai tarziu se intreba de unde dracu) Ei, si cum ziceam, nu erau suficient de odioase ugg-urile si cizmele de cauciuc azi am vazut cizmele-sacosa.

Te prinzi de baierile sacosei si iti bagi piciorul in ea, tragi de manere pana iti intra piciorul in varf si pleci pe strada. Din pacate nu am putut face o poza mai buna, nu voiam ca domnisoara incaltata in sacose sa vad ca o imortalizez dar cizmele astea aveau gauri pe ambele parti. Ar putea sa se duca la carrefour, cora sau alt supermarket si sa le propuna sa faca reclama la sacosele lor, asa macar ar avea o scuza pentru care iese pe strada incaltata n pungi Te pomenesti ca la vara le foloseste pe post de galeti.

E clar, imbatranesc, cand purtam noi bocanci vara, lumea se inchina, cand purtam blugii pana se decolorau si se rupeau eram roacheri, ori roacherii nu puteau fi decat imputiti ori eram satansti acu’ se cumpara blugii gata decolorati si rupti din magazin…

Zic sa varsam o lacrima.

 

 
20 comentarii

Scris de pe 15 Februarie 2012 în De-ale mele

 

Etichete: ,

20 responses to “Urata moda mai umbla azi pe strazi.

  1. yogoshima

    15 Februarie 2012 at 8:21 am

    Picioarele in cauciuc miroase si pute daca nu te speli des.

     
    • Bogdana

      15 Februarie 2012 at 7:45 pm

      🙂🙂🙂 asa e, nu le vazusem, deci se poate si mai rau🙂

       
    • yogoshima

      19 Februarie 2012 at 10:14 am

      Arata frumoase, sperind sa se vinda.

       
      • Bogdana

        20 Februarie 2012 at 1:21 pm

        sunt haioase, pentru copii😀

         
  2. Zazuza

    16 Februarie 2012 at 11:43 am

    ma, sunt urate cu spume, dar parol ca mi-am dorit o pereche ieri, in timp ce imi faceau picioarele fleosc-fleosc in bocanci, ca imi intrase zapada din aia jegoasa, ca na, un’naiba sa calci cand e tot trotuaru o faineala si un morciofleu!!!

     
    • Bogdana

      16 Februarie 2012 at 10:28 pm

      api da, e buna o pereche la casa omului da’ sa nu le ridicam la rang de „elegante”
      PS pune-ti parazapezi, eu asa am umblat vreo doua zile😉

       
      • Zazuza

        17 Februarie 2012 at 8:28 am

        hmmm… deocamdata, cu morciofleul asta, nu cred ca e cazul de asa ceva. sa asteptam sa se usuce afara, si daca atunci inca le poarta, da, avem o problema😀. deocamdata ma multumesc sa o invidiez ca are tupeu sa poarte asa ceva, ca io n-am (nici tupeu, nici cizme😀 )

         
      • Bogdana

        17 Februarie 2012 at 10:13 pm

        eee, stai linistita, a fost sa se potriveasca acum cu vremea, astea sunt mereu, si vara🙂🙂

         
      • Zazuza

        17 Februarie 2012 at 8:30 am

        ps: nu de alta, dar la ce geaca are, nu cred ca a urmarit sa fie eleganta, ci doar sa infrunte constient si pregatit Bucurestiul lasat in plata vremii😆

         
  3. Happy

    16 Februarie 2012 at 7:54 pm

    Ejti tare invidioassssssă pe șacoșele fetei!

    Columbeanca umbla cu poșeta pe cap. Asta și-a băgat picioarele-n ele de sacoșe. Care-i problema? Că lumea-i cu fundu-n sus?

     
  4. Bogdana

    16 Februarie 2012 at 10:33 pm

    Nu, nu. Cred ca problema e ca eu nu reusesc sa inteleg bunul gust in toate chestiile astea. Ma consolez insa gandindu-ma ca el chiar nu e nu ca sunt eu atat de inchistat de nu il vad😀

     
    • Zazuza

      19 Februarie 2012 at 9:47 am

      iti spun io, ca daca le poarta fetele si la vara, e de ajuns sa scoata una un piciorus afara si ti se desfunda sintu estetic instantaneu😀

       
      • Bogdana

        20 Februarie 2012 at 1:21 pm

        taaaaci, nici nu vreau sa imi imaginez, si asa toata vara au purtat chestiile alea cu caramb, sandale cu caramb de cizma, stii? lumea crapa de cald si ele nu stiau cum sa isi sufoce picioarele
        sau cizme de dantela…

         
  5. Zazuza

    21 Februarie 2012 at 9:13 am

    eu inca ma intreb de ce, daca lumea poarta cauciuce vara, nu poarta si (cizme de) dantele iarna😆. zau! unde mai e e logica?!

     
  6. Pokhas

    21 Februarie 2012 at 10:25 pm

    Imi plac pozele si comentariile la ce mai cauta lumea pe net, mi-a placut si finalu’ , sec si savuros😀
    Nici io nu-s adepta cizmelor de cauciuc, oricat de frumos sunt colorate, vine momentu’ cand tre’ sa le scoti din picioare si totu’ se ofileste in juru’ tau. Mai trec p-aici, pa.

     
    • Bogdana

      22 Februarie 2012 at 4:23 pm

      Ma bucur, te mai astept, deci te pup🙂

       

Lasă un răspuns

 
