RSS

Pulpe de pui cu branzeturi.

11 Feb

Cum ziceam, cand mi se casuna pe cate o chestie o tin langa, acum in perioada branzeturilor le mananc in orice combinatie. Cascavalul cu magiun e o bucurie. Azi am facut niste pulpe la cuptor, ca sa se asorteze cu ciupercile, trebuia sa aiba si ele branza.

_MG_1236

Pulpele dezosate si fara piele, le-am sarat, piperat si usturoiat😀 apoi le-am „sigilat” pentru cateva minute in tigaia in care erau cateva linguri de ulei si le-am pus intr-un vas pe care urma sa il dau la cuptor.

Apoi am calit o ceapa si un ardei gras in uleiul ramas si le-am pus peste. Am pus jumatate de cana de apa si le-am lasat la cuptor pana s-au rumenit frumos.

Apoi deasupra am pus cascaval, mozzarela, brie si putin oregano.

Si am pus vasul inapoi in cuptor pentru 5 minute pana s-a topit buchetul de branzeturi.

Immmmm.

 
12 comentarii

Scris de pe 11 Februarie 2012 în Cu carne de pui, Mancare gatita

 

Etichete: , , , ,

12 responses to “Pulpe de pui cu branzeturi.

  1. Tudor

    11 Februarie 2012 at 4:52 pm

    Ghiogâltz😦

     
  2. Happy

    11 Februarie 2012 at 5:56 pm

    E mișto puiul brânzos. Cică nu e bine să amesteci brânza cu carnea, fiindcă se depune pe fese! Dar poate unele fese au nevoie de depuneri…ale mele cu siguranță nu se află printre ele, dar eu am aflat prea târziu de combinația interziză, chiar după ce am lichidat niște kilograme bune de diverse saloane cu jeleu. (tre’ să dau vina pe ceva/cineva pentru excesul de pe fese!)

    Cașcaval cu magiun? Haide măh!

     
    • Bogdana

      11 Februarie 2012 at 6:05 pm

      Hmmm, nici cu branza nu merge? ca eu tocmai inlocuiam cartofii de langa carne cu asta, urata veste mi-ai dat. Carnea goala, branza goala, cartofu gol, asta e viata?🙂

       
      • Happy

        12 Februarie 2012 at 9:57 am

        Dap, trebuie gol tot! Nacked truth!🙂 Nu e voie de combinații între proteine și carbohidrați, dar nici între proteine și proteine dacă sunt probleme la fese. Ie o viață grea, știu din proprie experiență! :))

        P.S. Carnea goală cu o lingură-două salată de varză (murată ar fi perfectă, că știu că ai la butoi și atunci presar-o cu boia și piper), brânza goală cu o 1 lingură două de salată de castraveți (cu usturoi și mărar) și vreo 3-4 măsline, cartoful gol și el cu 1 lingură, două de murături asortate (ai la borcan, am văzut eo (am văzut că nu se mai zice io la eu, ci se zice eo)). La mese diferite. Ți se pare mai colorată viața așa? Dacă da, ai câștigat 1 bombonică solano de cafia (2.6g carbohidrați/bombonică), că tot e dimineață târzie!

         
      • Bogdana

        12 Februarie 2012 at 11:00 am

        Pana nu iti revizuiesti atitudinea nu mai vorbesc cu tine🙂🙂 da? numai vesti proaste imi dai😀

         
      • Happy

        12 Februarie 2012 at 11:07 am

        Mnoa bine. Poți să fi și tu guală când o să mănânci dupe principii sănătuasssse!😛

         
    • Bogdana

      11 Februarie 2012 at 6:35 pm

      si da, magiun cu cascaval este o combinatie cat se poate de potrivita, ori cartofi prajiti cu nuci sau cu mujdei si mamaliga, zazuza stie, cred ca trebuie sa trecem pe lista de dezbateri si subiectul „combinatii mai altfel” ce zici zuz?🙂
      hepi, tu nu mananci nimic gen capsuni cu frisca si mamaliga calda?😛

       
      • Happy

        12 Februarie 2012 at 9:59 am

        Nu măh, singura extravaganță este macaroane cu telemea și cu zahăr. Dar am auzit că atunci când ești gravidă ai pofte din astea… Bogdana, mă faci mătușă???!!!!

         
      • Bogdana

        12 Februarie 2012 at 10:45 am

        hahaha, extravaganta, cu asta am crescut🙂
        nu fata, nu te fac inca dar tu sa fii pregatita totusi🙂
        oricum, astea nu sunt pofte, sunt chestii uzuale😀

         
      • Happy

        12 Februarie 2012 at 11:08 am

        M-aș fi bucurat de barză🙂 (egzistă o speranță!!!!!!!!!! :))))) )

         
  3. yogoshima

    12 Februarie 2012 at 12:40 pm

    Mai dat gata cu aceasta reteta care este pentru prima oara sa vad aceasta combinatie.

     
    • Bogdana

      12 Februarie 2012 at 7:30 pm

      Stai linistit ca si mie mi-a venit ideea pe moment🙂

       

Lasă un răspuns

 
