RSS

Ciuperci umplute.

11 Feb

De ceva vreme sunt in perioada branzei, ca niciodata, acum, am in frigider cel putin 5 feluri, azi am combinat branzeturi cu ciuperci si bine am facut.

Simplu, gustos, sanatos 🙂

Ciupercile spalate, ( de preferat sa se spale cu piciorul in jos ca sa nu intre apa in ele) nedespielitate, le-am pus intr-o tava pe hartie de copt, in fiecare am pus cate o bucatica de bacon, o bucatica de brie si una de mozzarela.

Le-am pus in cuptorul preincalzit pentru ~ 12 minute. Sa tot mananci.

 
7 comentarii

Scris de pe 11 Februarie 2012 în Aperitive, Preparate rapide

 

Etichete: , , ,

7 răspunsuri la „Ciuperci umplute.

  1. Magda Adina

    12 Februarie 2012 at 9:36 am

    Ador ciupercile , insa in combinatia asta nu le-am servit niciodata , dar …. am sa fac si eu cu prima ocazie 😉 … o duminica frumoasa!!

     
    • Bogdana

      12 Februarie 2012 at 10:46 am

      sunt o bunaciune 😛 nu eu, ele 🙂 musai sa le incerrci. Duminica faina si tie!

       
  2. yogoshima

    12 Februarie 2012 at 12:59 pm

    Ar trebui si eu sa incerc aceasta reteta.

     
  3. Elena

    26 Februarie 2012 at 11:43 am

    Mi-ai facut o poftaaaa… de las
    ciorba de burta
    si ma duc la sa cumpar ciuperci, am niste cascaval in frigider si kaiser – cred ca o sa iasa delicioase si asa. Bai dar ce pofta mi-ai facut.. numai bine ca tre sa ne ducem la shoppingul saptamanal 🙂

     

Lasă un răspuns

 
