RSS

Biscuiti aromati cu fulgi de ovaz.

08 Feb

Biscuitii astia ii aveam in plan de cand i-am descoperit pe aia relativ nou aparuti pe piata care costa o poala de bani si care sunt prea dulci. ca majoritatea chestiilor din comert dealtfel, pun zahar in ele cu nemiluita. Ieri am hotarat ca e vremea sa amestec niste ingrediente dupa placul meu si sa vad ce iese. O nebunie!

 

Am facut un aluat din 100g unt, un ou, 75g zahar si 3 linguri cu varf de faina integrala ~ 80g, si jumatate de lingurita de praf de copt, cred ca merge si fara, o sa incerc. Am amestecat astea bine, bine in robot si apoi am adaugat piesa de rezistenta 🙂 fulgii de ovaz, 200g si arrrrrrrrome, mirodenii, miroase cum spuneau femeile la tara: coaja de portocala si lamaie, pe cat posibil fara partea alba (maruntita) scortisoara, ghimbri, nuci, chimen si cateva fructe confiate culese din musli pentru ca am constatat ca nu am stafide.

A iesit un aluat destul de consistent pe care l-am lasat asa vreo 15-20 minute sa se mai hidrateze fulgii, daca e nevoie se mai pot pune fulgi sau faina.  Apoi l-am facut bilute si le-am pus in tava, pe hartie de copt si apoi in cuptorul preincalzit aproximativ 20 minute. Fiind vorba de un experiment, am facut bilutele cam mari, azi data viitoare o sa le fac mai mici sau mai plate, acum erau cam cat o bomboana rafaelo, poate un pic mai mari.

Au iesit muuuult prea bune si asa dar in viitor vor fi mai crocante.

S-au batut turcii la gura noastra 🙂

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 8 Februarie 2012 în Dulciuri rapide

 

Etichete: , , , ,

Lasă un răspuns

 
