RSS

Macrou la cuptor.

07 Feb

Macroul in tigaie cu malai e preferatul nostru dar si la cuptor este foarte bun.

Mai ales daca nu te mai incape pielea🙂🙂

Sunt asa de obosita ca nu stiu daca o sa termin de postat reteta, am fost azi noapte la Londra si nici n-am ajuns bine ca eram deja in Japonia si asa am facut naveta toata noaptea😛

Macroul, ras, tuns, frezat si decapitat l-am pus pe o bucata de staniol, am pus in el cateva rondele de ceapa, cateva de ardei gras, un graunte de usturoi taiat felii si am pus peste sare, piper, cimbru si ulei de masline.

Apoi l-am invelit bine in staniol si l-am pus intr-o tava langa fratii lui si am pus tava in cuptor.

Dupa vreo 20-30 minute la foc potrivit am rupt staniolul sa se rumeneasca putin

.

si l-am mai lasat inca vreo 10-15 minute, asta e tot, cu sos de usturoi si lamaie merge struna.

 
Un comentariu

Scris de pe 7 Februarie 2012 în Peste

 

Etichete: , ,

One response to “Macrou la cuptor.

  1. yogoshima

    7 Februarie 2012 at 12:19 pm

    Am terminat pestele macrou de doua zile si vad caci ai o reteta diferita de a mea care este prajit in ulei de masline si condimente,sare piper ect.

     

Lasă un răspuns

 
