RSS

Tagliatele cu spanac si sos gorgonzola

04 Feb

Reteta asta a fost o provocare pentru mine pentru ca nu imi place spanacul si cu gorgonzola nu am avut foarte multe tangente pana acum. Ei bine, pastele au iesit savuroase. Parol.

Aluatul de paste l-am facut din 4 oua, cam 100g spanac congelat/decongelat si 500g faina. La masina de paine, cam asa arata. Sigur ca ar fi mers si mai mult spanac dar mie mi se pare ca are un gust pronuntat de fier.

Si apoi am urmat procedeul clasic, intins foi si taiat pastele, la masina de paste despre care am mai povestit.

Sosul de gorgonzola se face cum nu se poate mai rapid. Am pus intr-un vas 370g smantana (atat avea paharul) fermentata, ar fi trebuit (desi nu stiu cine hotaraste ca ceva trebuie neaparat :)) nefermentata. dupa ce s-a incalzit putin am pus 200g gorgonzola taiata cubulete, sare si piper proaspat macinat. Am amestecat pana s-a topit si branza si s-a facut un amestec omogen, apoi am pus pastele fierte si scurse. Am amestecat si am mancat.

O idee de moment au fost nucile puse deasupra, mi s-a parut ca se potrivesc extrem de bine, si asa a fost.

Daca as fi avut pastele gata facute, prepararea ar fi durat 15 minute, asa a durat un pic mai mult dar a meritat. Combinatia spanac – gorgonzola s-a dovedit castigatoare. Deja mi-e dor de ele 😛

 
8 comentarii

Scris de pe 4 Februarie 2012 în Paste de casa

 

Etichete: , , , ,

8 răspunsuri la „Tagliatele cu spanac si sos gorgonzola

  1. Happy

    4 Februarie 2012 at 9:22 pm

    Uff, ești cu nasul pe sus, madmazel, auzi la ea tagliatele, gorgonzola, spinaci … haidi, bre, nu mă lăsa, ie doar macaruane cu brânză și nițică verdeață aciulișea! 😀

    Mijto de gustos maglavaisu’, să-ți fie de bine!

     
    • Bogdana

      5 Februarie 2012 at 9:59 am

      🙂 tot ceva de genu, nu erau tagliatele erau macaroane, nu erau cu gorgonzola ci cu branza si nu i s-au luat i s-au dat 😛

       
  2. Magda Adina

    5 Februarie 2012 at 11:37 am

    Felicitari!!!! Eu nu m-as incumeta sa fac !! 😦

     
    • Bogdana

      5 Februarie 2012 at 11:51 am

      Eh as! E floare la ureche. Parol. Musai sa incerci 😉

       
  3. Zazuza

    7 Februarie 2012 at 8:29 am

    auzi, da’ stii ca de fapt aia cu fierul in spanac e un mit :D! lanad asta la o parte, ia, mai fa, si trimite-mi si mie o farfurie 😀

     
    • Bogdana

      7 Februarie 2012 at 10:18 am

      mit, nemit mi se pare ca sug o mana de cuie ruginite 🙂 am incercat, cica sa imi educ gusturile, n-a mers, de aia incerc pe alte cai 🙂
      oricum, buna rau combinatia, am luat aseara si spanac si gorgonzola pt „un repetir” 🙂

       
  4. Sofi

    13 Februarie 2012 at 5:58 am

    ne dai ceva detalii despre prepararea pastelor?…pt mine e ceva super nou, sa faci paste acasa! suna super tentant sa sti tu sigur ce contin patele tale!
    mai sa maninc monitorul cind le-am vazut.. asa ca fie-ti mila de monitorul meu!
    multumesc!

     

Lasă un răspuns

 
