RSS

Dedemulturi.

01 Feb

Bdana m-a facut sa imi fie dor de vechi si vechituri,  de dedemulturi cum mi-a traznti prin cap,

Si cand mi-e dor de trecut, mi-l ostoiesc, cu muzica si amintiti

mi-e dor de Zaraza lui Cristian Vasile, trebuie sa ii cititi neaparat poveste daca nu o stiti.

 

 

 

melodia asta imi aminteste de bunicul meu si de ritualul lui legat de barbierit, si de briciul pe care nu aveam voie nici macar sa il ating, eram fascinata de operatiunea asta si de lighenasul cat o ceasca in care isi inmuia pamatuful.

si toma, toma e…ACTORUL

 

 

Iar asta imi canta tata.

 

 

 
4 comentarii

Scris de pe 1 Februarie 2012 în Ce-mi mangaie auzul.

 

4 responses to “Dedemulturi.

  1. aphextwinz

    1 Februarie 2012 at 7:45 pm

    Si ar mai fi si:

    sau

    sau

    (sper sa apara direct clipurile, daca nu, nu stiu care is scripturile la comentarii, na)

     
    • Bogdana

      3 Februarie 2012 at 12:15 pm

      daaa, sunt atatea piese vechi faine…

       
  2. yogoshima

    2 Februarie 2012 at 1:35 am

    E buna poanta de Toma Caragiu, Dracul e devina.

     

Lasă un răspuns

 
