RSS

Ficatei cu fasole galbena.

30 Ian

Eu nu sunt fan ficatei dar el da asa ca fac din cand in cand

Mi se par buni pentru situatiile in care trebuie sa faci ceva rapid.

Intr-un vas antiaderent am pus trei linguri de ulei, ficateii, piper, boia iute, un praf de usturoi, sarea ii intareste, o pun la final. I-am pus putin la cuptor putin, pana si-au schimbat un pic culoarea. Intre timp am taiat o ceapa feliute si un ardei kapia a fel.

Si le-am pus peste ei.

Uneori mai pun scortisoara sau ce imi mai trece prin cap. I-am lasat la cuptor vreo 20 de minute, zic 🙂 (Asta e ca in targ cand intrebi, „cat e taicule curcanu’, un milion zic” adica mai negociaza el ceva acolo daca esti hotarat :)) Cand sunt rumeni sunt gata 🙂

Fasolea galbena am facut-o ultrarapid, era conservata la borcan.

Am calit o ceapa mica si trei catei de usturoi in doua linguri de ulei de masline, imi pllllllllace mirosul pe care il lasa usturoiul.

Peste am pus fasolea spalata, sare, piper si le-am lasat sa schimbe impresii, la foc mai mic cam 10 minute, ar merge si putin otet balsamic la servit.

De cate ori fac ficatei imi amintesc de o faza pe care am patit-o intr-un loc unde se manca, nu pot sa ii zic restaurant, era aproape de casa, mancare buna, preturi ok, mergeam destul de des. Ma duc intr-o zi si ii spun chelnerului:

– As vrea o portie de ficat de porc la gratar si cartofi natur.

– Imediat.

si se duce omu’ si dupa o vreme se intoarce si imi pune farfuria in fata, ma uit in ea si langa cartofii care erau intr-adevar cartofi natur, tronau vreo 5 ficatei si ii zic:

– Nu va suparati, am comandat ficat de porc

– Da (impasibil)

eu ma uitam la el mirata, zic, poate omu’ nu s-a uitat la ce mi-a adus, poate a incurcat comenzile, portiile, ziua, ceva

– Pai si mi-ati adus de pui

– Nu e adevarat

CONSTERNARE

M-am uitat in jjur, poate e camera ascunsa ca omului nu i se citea nimic pe fata, sau asta chiar face misto de mine, ori poate soarele m-a batut atat de tare in cap ca nu mai vad bine

– Domnule, am comandat ficat de porc si mi-ati adus ficatei de pui.

si aici urmeaza cireasa de pe tort

– Nici nu avem de pui, daca vreti, mergem sa il intrebam si pe bucatar

– …

A fost ca in filmele cu prosti 🙂

 
3 comentarii

Scris de pe 30 Ianuarie 2012 în Cu carne de pui, Preparate rapide

 

Etichete: ,

3 răspunsuri la „Ficatei cu fasole galbena.

  1. Zazuza

    30 Ianuarie 2012 at 9:18 pm

    😆 sigur n-ai fost la camera ascunsa??? 😆

     
  2. yogoshima

    30 Ianuarie 2012 at 10:50 pm

    Ne-ai dat pofta si vom cumpara ficatei de gaina cu fasole galbena.

     
    • Bogdana

      31 Ianuarie 2012 at 8:52 am

      sa-mi zici daca au fost buni 🙂

       

Lasă un răspuns

 
