RSS

Cum ajunge lumea la mine II

17 Ian

Desi au trecut abia cateva zile de la prima postare de genul asta, vad ca are balta peste, ba cred ca cineva a aruncat ceva puiet in ea ca parca are si mai mult decat avea pana acum.

cum se zice corect iahnie de fasole sau iahie de fasole? – da

raciturile se mananca cu paine? – Doamne fereste!

retete de casa pt porcari afumate – huh?

ce se pune peste merele bagate la cuptor cu zahar? inteleg ca zahar

glazura amandina ff buna 2011 – de aici trag concluzia ca 2011 a fost un an bun pentru glazura, s-a facut ca in nici un alt an, am sa retin

ce pot face cu cozonacul ramas de la craciun – avand in vedere ca e trecut de jumatatea lui ianuarie zic sa-ti faci un bine si sa il arunci

tiramisu 2012 – colectia de tiramisu primavara-vara 2012 inca nu a fost lansata

oltenia un desert – daca zici tu, mie imi place si ca felul 1 si 2

coltunasi cu branza rusia – recunosc, de branza rusia nu am auzit

ce sens mai are tort? – exact, aia ma intrebam si eu, ce sens mai are cand poti manca direct din cratita

bogdana muste – hmmm, eu am facut doar gandaci dar daca e nevoie ma antrenez, de cusut nu mai cos demult

chef cu cortu – si cu vijelie, musai cu vijelie (btw, stiti aia cu „Alo? Familia vijelie? Cu Ozzy va rog”) sau macar guta, hai ca ar mergem un guta

cum se fierbe mai usor carnea de pasare de curte – cel mai usor fierbe in apa

covrigii hai hui ingrasa  – hai hui nu ingrasa, dimpotriva

racitura in ianuarie – reteta difera de la luna la luna? nu mi-ar fi trecut prin cap

prajitura cu mere 4 oua mere dulci praf de copt zahar esenta – pai si procedeul?

cat inseamna 500g mere – juma’ de kil

Bonus  🙂

 
8 comentarii

Scris de pe 17 Ianuarie 2012 în De-ale mele

 

8 răspunsuri la „Cum ajunge lumea la mine II

  1. Zazuza

    17 Ianuarie 2012 at 5:33 pm

    iar ma provoci 😀
    unde mancam fasole in paine munte – avem doar paine deal, merge?
    paste ton cascaval cuptor – odd one out?!
    bolte de interior – avem doar de exterior
    mâncarea reîncălzită – e toxica, hihihihi
    imi curg ochii – dupa cine?
    sunt racita si nu am gust – eh, draguto, nu e de la raceala :D, cred ca e de la educatie
    mancare de varza murata – friptura
    idei de nume de cod – vai-de-steaua-ta 😀
    prajitura germana cu branza (käsekuchen) – bravo, vad ca ai invatat lectia 😀
    in ce perioada a anului se gasesc bamele – in perioada in care vrea supermarketul
    curcan la fezandat in lamaie – ce, vrei sa-l comanzi gata fezandat?
    mic dejun sanatos – d-ala bolnav nici n-as manca
    cum se curata sparanghelul verde video – nici macar ala nu o sa te ajute 😀
    muzica simpla – asta e obsedat, i-am zis ca n-avem decat complicata!
    somnul si maslinele – baba si mitralipusca
    poze de nervi – io, cand va citesc prostiile
    mobila de bucatarie rosu cu crem – a mea e doar crem, zici ca trebuia cu rosu?
    cum se face ciorba de fasole cu carnati – cu cartofi si soia
    cum fac ciorba de fasole cu carnat – cu cartof si soia
    ai o zi frumoasa – roz chilotiu, chiar
    aparat dentar daca am prieten – vezi ca o sa il electrocutezi
    unde gasesc in romania nucsoara intreaga – la nea vasile la colt
    „şi de altfel” – desigur
    unde gasesc sangerete ? – la magazin
    de unde cumpar cea mai buna ricota – depinde
    ce se mananca la micul dejun in hamburgh – romani
    varamea sau varamea – da
    cel mai rapid sos – daca deja are picioare, e nashpa
    crema de ciocolata nu se incheaga – pai daca nu i-ai pus adidasi…
    schneebälle: bulgari de zăpadă – mersi, stiam
    aroma ciorba de gulas – mai incearca
    sinaia fasole in – nu pot sa zic in public
    filme cu vampiri пастари – poliglot, nene
    salata de telina cu morcov fara maioneza – un pahar plin cu apa daca ti-e sete, unul gol daca nu ti-e sete
    am mancat la prater – si ce, esti invidios?
    siam incalecat – categoric nu pe cartea de gramatica
    expresi cu vasazica – vasazicadoistaijosnevedemlatoamna!
    ptiu, hai ca m-am lungit! ideea e ca eu nu inteleg de unde ajung toti incultii astia la mine 😆 !

     
  2. Bogdana

    17 Ianuarie 2012 at 8:33 pm

    :)) e clar, asta sunt hotarati sa ne descreteasca fruntile ceea ce nu e rau deloc 😛

     
  3. aphextwinz

    17 Ianuarie 2012 at 9:17 pm

    =)) bai da’ la mine de ce nu mai vin?

    apropos de obsedati, la mine venea zilnic unul care cauta „porci corciti cu mistreti”
    mai nou, canci, numai cautari OK, m-am prostit eu de nu le mai dau apa la moara? ca mi-e dor :))

     
    • Bogdana

      18 Ianuarie 2012 at 8:52 am

      Pai tu esti mai veche in bransa si le e sa nu te doara falcile 🙂

       
      • Zazuza

        18 Ianuarie 2012 at 10:10 am

        las’ ca vin toti la noi, nush ce naiba 😆

         
  4. Hapi. River_woman

    19 Ianuarie 2012 at 6:47 pm

    Cred ca racitura din ianuarie e d-aia cu streptococ betahemolitic si alte inflamatii 😀

     
    • Bogdana

      19 Ianuarie 2012 at 7:12 pm

      aaaaa, uite, vezi? la ideea de racitura = raceala nu m-am gandit, 🙂 🙂 eu asociasem doar cu piftie 🙂 probabil sunt inca sub influenta 😛

       
  5. claudiahankins

    21 Ianuarie 2012 at 8:44 pm

    :))))))) Doamne!!!! porcari afumate????????? :))))

     

Lasă un răspuns

 
