RSS

Marea mea.

14 Ian

Am avut (sau mai potrivit ar fi sa spun avusaram, daca as fi in oltenia mea, dar cand o sa pun poze de la dunare, asa o sa ma exprim ) parte de vreme foarte faina azi la mare. Fedra a apreciat cel mai tare lucru asta.

Se vede pe fata ei, asa arata un caine fericit

Da-te ca vin

Minge, minge, minge.

Imi trag putin sufletul dar sunt cu ochii pe tine

De unde ma asteptam sa gasesc marea agitata sau macar semi-agitata era linistita ca o balta.

Singurele valuri erau facute de pescarusi

Hitchcock

Daca esti de prin partea locului, in halul asta vezi marea. Parchezi in buza marii iar daca pisi vrea o poza, te dai jos si i-o faci cand ea e in masina, doar nu vrei sa se dea jos din masina pentru o amarata de poza fara studio amenajat.

In Constanta creste arborele de jagermeister, nu e vorba ca si in Bucuresti sunt diversi arbori dar bag sama ca bautorii lor sunt mai fitosi decat ai nostrii🙂

Si exista si plantatii de sticle🙂 De aici, in primavara vin producatorii de bauturi sa isi ia recolta, sau poate este doar o noua metoda de reciclare😛

In Constanta imi place sa mananc souvlaki de pe Lapusneanu, sandwich de la rallytour (e o bomba dar sunt buneeee) si sa ma holbez prin kaufland.In Bucuresti nu am unul aproape, aici este peste strada si este obligatoriu o vizita per sejur😛. Pentru ca imi uitasem crema de maini acasa, mi-am luat o nivea din kaufland. Fiind sub influenta marii, bineintele ca am ales una cu minerale marine, atat de tare miroase a mare ca mai ca iti vine sa te speli pe maini ca sa nu mananci cu mainile sarate🙂 Bine ca nu au pus si miros de alge😛

 
12 comentarii

Scris de pe 14 Ianuarie 2012 în Hai Hui

 

Etichete: , ,

12 responses to “Marea mea.

  1. Zazuza

    15 Ianuarie 2012 at 11:46 am

    Jeeeeeeeesus, ce tarani aia cu jipanuuuuuuuu, vai da capu lorrrrrrrrrrr!😆 revin cu alte comentarii dupa ce ma opresc din ras pe tema cocalarului roman cu jip si pitzi atasata (cred ca pitzi e inclusa la extraoptiuni. sau la optiuni standard. oricum, vine odata cu masina😀 :D)

     
    • Bogdana

      15 Ianuarie 2012 at 7:11 pm

      Ooooo da, oricum, astia sunt o natie aparte, „cocalarul de mare” si asta e mic copil pe langa cel din vama, nu stiu daca vi l-am mai aratat

      le-as da cu napalm

       
      • Zazuza

        16 Ianuarie 2012 at 2:25 pm

        singura solutie😀

         
      • Bogdana

        16 Ianuarie 2012 at 3:56 pm

        facem cheta?😛

         
      • Zazuza

        16 Ianuarie 2012 at 2:26 pm

        vai cata prostuuuuuu cum sa intri mah cu masina in nisip????

         
      • Bogdana

        16 Ianuarie 2012 at 3:56 pm

        pai ca sa iti dai seama de nivelul de inteligenta al celor care sunt modelul ala🙂

         
  2. aphextwinz

    15 Ianuarie 2012 at 12:10 pm

    Stii ce mi-ai facut? Iti spun eu, gaura in buget. Ma duc dupa ce ma trezesc bine de tot sa imi caut caucice de iarna, am tot stat pe (ma ierti) coor sa treaca iarna sa scap de o cheltuiala, dar cu tine, nu se mai poate.

    Mie la Constanta imi placea mult sa mananc la La Patrunjelu sau la ala nitel mai de figuri, Irish, ca stateam in zona, alaturi era o placintarie extraordinara, cu niste dobrogene, mama lor, apoi spre gara o ghereta cu suberec si Airan, apoi muzeul de arta, apoi cladirile vechi si abandonate din centru. ehe.

    Acum nu mai am pe nimeni la Constanta, dar avem locul bazat la Eforie, unde, dupa faleza prabusita, daca esti cunoscator, chiar si vara cand e omor de lume poti parca in buza plajii si inota cu cormoranu’.

    Esti ria, ria, am zis, trebuie cauciuce sa nu iau amenda si ma duc, ce pana mea, unde mai pui ca e curtea perfect inchisa si poate sta Casi libera ca o vrabiuta.

     
    • Bogdana

      15 Ianuarie 2012 at 7:15 pm

      Data aviatoare o sa caut patrunjelu’, am zis🙂
      pana atunci imi zice si tudor unde e gyrosul cel mai cel (am promis ca il scot la o cafea cand mai ajung in zona) pana una alta iaca te-ai rezolvat cu „cineva in constanta”:) Nu te du acu’ marea e enervant de linistita (o sa mai pun poze) asteapta sa se mai agite🙂

       
  3. Tudor

    15 Ianuarie 2012 at 3:50 pm

    Hei, calut…ma ai pe mine🙂

    @Bogdana – Trebuia sa zici ca vrei souvlaki (gyros de fapt, souvlaki sunt frigaruile simple). Acolo la Papa Bun e destul de naspa…erai la aproximativ 500 de m de locul cel mai renumit pentru asa ceva🙂 Ce sa-ti fac daca nu citesti mailurile la time:)

     
    • Bogdana

      15 Ianuarie 2012 at 7:16 pm

      aha, nu stiam care e diferenta, chiar ma intrebasem la un moment dat, merci de explicatie🙂 sa zici unde e ala bun.
      PS de ce nu ai venit la locul stabilit?🙂

       
  4. Tudor

    15 Ianuarie 2012 at 7:42 pm

    Din cate am vazut, ai fost pe plaja de la Modern. Eu merg in Mamaia de obicei, sau Eforie. Chiar azi am fost pe plaja, in jurul pranzului, dar nu acolo.

     

Lasă un răspuns

 
