RSS

Pentru Tudor.

10 Ian

Cum care Tudor? Tudoratacdepanica😉

Pe Tudor l-am gasit cand a zis ca ii place Pina Colada, la cat de deprimat e si la cat de mult negru foloseste la el pe blog sa zugraveasca perioada asta prin care trece, n-as putea decat sa ma bucur ca i-a placut ceva🙂

De ce m-am hotarat sa scriu aici pentru el? Pentru ca la el pe blog, el nu comenteaza asa ca poate comenteaza la mine. Acolo nu ii pot propune nimic pentru ca nu imi poate raspunde, iar eu nu vreau sa raman „neraspunsa”😛

Tudor, ai vazut „Jeux d’enfants”?

Cap ou pas cap?

Acum Tudor e la petrecere, petrecere martea?! Da’ ce ma bag eu? L-am rugat sa bea un camapari orange pantru mine, desi eu nu beau martea dar azi pot sa ma sacrific.

Ah, am uitat sa va spun ca Tudor canta la chitara si are o voce faina.

 
2 comentarii

Scris de pe 10 Ianuarie 2012 în De-ale mele

 

2 responses to “Pentru Tudor.

  1. Tudor

    11 Ianuarie 2012 at 2:03 am

    Jeux d’enfants – Love me if you dare in varianta mai noua.
    Cap ou pas cap? – Poti sau nu poti, presupun…am luat lectii de franceza prin liceu, dar asta a fost prin 1900 si ceva.
    Petrecere martea…da, am niste prieteni buni din domeniul vanzarilor, fosti colegi si „subalterni” care aveau o conferinta la un hotel. Dupa conferinta s-a tinut o mica sueta la care am participat tacit pentru cateva ore. Nimic iesit din comun.

     
    • Bogdana

      11 Ianuarie 2012 at 9:41 am

      Buuun deci ai fost la o sueta, asta e im lucru bun, cu geaca cu tinte?
      Legat de film (daca nu l-ai vazut, tu pierzi :)) eu chiar te intrebam, cap, ou pas cap?:)

       

Lasă un răspuns

 
