RSS

Margarita.

09 Ian

In latina inseamna „perla” iar in spaniola „margareta” – este un cocktail mexican, pe baza de tequila.

Felia de lamaie, de cele mai multe ori se foloseste lime, se trece pe gura paharului si aceasta se glazureaza cu sare.

Amestecul facut din 50% teguila, 25% triplu sec, poate fi inlocuit cu lichior de portocale sau lamaie si 25% suc de lamaie sau lime, gheata pisata, doua linguri se pune intr-un shaker si se agita 10 secunde apoi se pune in pahar si se bea in tihna musai cu sombrero pe cap, visand la mexic🙂

 

 
7 comentarii

Scris de pe 9 Ianuarie 2012 în Cocktail

 

Etichete: , ,

7 responses to “Margarita.

  1. Zazuza

    9 Ianuarie 2012 at 8:08 am

    hopaaaaaa, ce rasfat!

     
    • Bogdana

      9 Ianuarie 2012 at 9:00 am

      parafrazand sloganul „nici o masa fara peste” am initiati „nici o intalnire fara cocktail”🙂

       
  2. Guvi

    10 Ianuarie 2012 at 6:09 pm

    cam cate intalniri iti programezi zilnic? :))

    daca n-am sombrero, pot sa-mi pun picioarele intr-un lighean?😀

     
    • Bogdana

      10 Ianuarie 2012 at 7:13 pm

      depinde de apetit si de cat de simpatici sunt co-bautorii🙂
      cat despre sombrero, tu vino ca sombrero am eu🙂

       
  3. Zazuza

    10 Ianuarie 2012 at 6:49 pm

    fata, hai, vino cu friptana, ca ne-am imbatat destul😆

     
    • Bogdana

      10 Ianuarie 2012 at 7:12 pm

      :)) friptana, daaaaaa, buna idee, curand, curand🙂
      acu’ mi-e dor de un rasol, cu hreaaaaaan

       
      • Zazuza

        10 Ianuarie 2012 at 9:06 pm

        ha! bine ca mi-ai adus aminte sa postez tafelspitzu’ de la viena!

         

Lasă un răspuns

 
