RSS

Pina Colada.

08 Ian

Pina Colada sau  „Ananas strecurat” in spaniola, este un cocktail de dame, dulceag, racoritor si aromat.

pinacolada1

 40ml rom alb (havana am pus) 25ml lapte/suc de cocos, (am folosit lapte de cocos care se gaseste in comert la cutii mici de carton, este destul de consistent, arata aproape ca un unt daca e tinut la rece) 60ml suc de ananas, cateva cubulete de ananas, 8-10 cuburi de gheata

Se pun toate in blender si se amesteca pana se marunteste gheata, paharul se decoreaza cu un triunghi de ananas si o cireasa maraschino, ori confiata, clasic vorbind, altfel, fiecare dupa plac.

Se mai pot adauga si doua feliute de portocala in blender. Noi le-am savurat, ca da, au fost mai multe pahare pana ne-am convins ca e ce trebuie 🙂 nestrecurat adica Pina Sin Colar 🙂

Mai exista varianta fara rom (unde mai e bucuria? 🙂 ) care se cheama Virgin Pina Colada, daca romul este inlocuit cu vodca, se cheama Chi-Chi, probabil de la sunetele pe care le scot damele dupa cateva degustari 🙂

 
2 comentarii

Scris de pe 8 Ianuarie 2012 în Cocktail

 

Etichete: , , , ,

2 răspunsuri la „Pina Colada.

  1. Dulcegarii culinare

    17 Ianuarie 2012 at 9:16 am

    Fara Virgin for me! Cu rom incepe balul! deci, dara sa bem! zi faina !

     
    • Bogdana

      17 Ianuarie 2012 at 9:29 am

      That’s my girl 🙂
      Iaca, sa intram in atmosfera si mai bine 🙂

       

Lasă un răspuns

 
