RSS

Paine impletita.

06 Ian

Painea asta e asa de buna ca jumatate se mananca goala

paineimpletita

De cele mai multe ori fac doua paini pentru ca una ar fi degeaba 😛

Pentru o paine am folosit: 500 faina, un ou, 25g drojdie, 250ml lapte si apa, in ce proportii vreti, laptele da o aroma dulceaga painii, o lingurita rasa de sare si doua linguri de ulei de masline.

Eu am facut aluatul la masina de paine dar se face si de mana foarte simplu. Dupa ce am framantat aluatul, l-am lasat la crescut.apoi l-am impartit in doua. Fiecare jumatate am impartit-o in 1/3 si 2/3.

Bucata mai mare de aluat am impartit-o in trei si am impletit-o

Apoi am pus-o pe hartie de copt in tava si am apasat-o cu mana sa se aplatizeze.

La fel am facut si cu bucata mai mica si am pus-o peste prima bucata. Si pe asta am apasat-o putin.

Am mai lasat-o in tava la crescut cam 15-20 minute. Apoi am amestecat un galbenus de ou cu doua linguri de lapte si am uns painea. Am presarat susan si mac.

E gata la ceva timp dupa ce nu mai poti de pofta 😛 Am pus-o in cuptorul preincalzit pentru 30-40 de minute

paineimpletita1

Coaja crocanta, miezul pufos, aroma usor dulceaga, nu te mai poti opri din mancat 🙂

 
6 comentarii

Scris de pe 6 Ianuarie 2012 în Paine

 

Etichete: , ,

6 răspunsuri la „Paine impletita.

  1. yogoshima

    7 Ianuarie 2012 at 1:17 am

    Ai dreptate caci nu mai poti sa te opresti sa maninci,mai ales caci este facut de casa cu gutul sau personal.

     
  2. Guvi

    10 Ianuarie 2012 at 6:07 pm

    asta sigur e low-carbs =))

    arata supercalifragilistic!

     
  3. Bogdana

    10 Ianuarie 2012 at 6:47 pm

    pai e low carbs ca e (aproape) intr-o singura culoare 😛

     
  4. Liana

    29 Martie 2012 at 6:12 pm

    Dragalasa!Cum de nu te-am gasit eu pe tine, pana acum,pe motoarele de cautare ?Am ras cu lacrimi,Acum 15 minute te-am gasit,ti-am citit epistolelele :)) , si am lesinat de ras la postarile tale cu „cum ma gasesc altii pe net”.
    Ce vroiam sa iti spun,asta e cea mai frumoasa paine Hala pe care am vazut-o in viata mea pe net.
    Felicitari,azi fac paine……..

     
    • Bogdana

      31 Martie 2012 at 2:32 pm

      Haha, ma bucur ca te-ai distrat. Sper sa mai apara epistole ca alea numai ca in ultima vreme „cautatorii” sunt ” normali” 😛 nu stiu ce s-a intamplat cu ei 🙂

      nu e cea mai frumoasa paine dar ma bucur ca ti-a placut, a ta cum a iesit? 🙂

       

Lasă un răspuns

 
