RSS

Azi implinesc doi ani :)

04 Ian

Doi ani de cand am hotarat ca daca va fi sa imi donez plamanii vreodata, as vrea ca omul care ii primeste sa se bucure de ei 🙂

Nu militez pentru lasatul de fumat, consider ca fiecare stie ce e mai bine pentru el si ce vrea sa faca cu organele lui 😛 Ma bucur ca mi-a iesit desi uneori am o pofta nebuna sa trag o tigara. Ma salveaza faptul ca visez deseori ca fumez, senzatia e incredibil de reala si de fiecare data ma simt extrem de vinovata 🙂 Cunosc o multime de oameni care fumeaza la cate o petrecere sau la o bere si apoi nu mai fumeaza luni in sir, eu nu am incercat sa mai fumez vreuna de atunci, nu vrea sa risc 🙂

Un prieten imi spunea ca atata vreme cat inca imi mai amintesc ziua nu te poti considera nefumator. Eu cred ca toti ne amintim zilele importante din viata noastra.

 

 
24 comentarii

Scris de pe 4 Ianuarie 2012 în De-ale mele

 

24 de răspunsuri la „Azi implinesc doi ani :)

  1. Zazuza

    4 Ianuarie 2012 at 2:59 pm

    eu n-am mai pus gura pe una din anul 2000. si nici ca am simtit vreodata nevoia :D. acum, pur si simplu ma bucur ca nu miros a tutun, ci a parfum 😀

     
    • Bogdana

      4 Ianuarie 2012 at 11:16 pm

      eheeee, mie mi-au mai trebuit vreo 10 ani 🙂 defapt in 2000 nici nu ma apucasem 😛

       
  2. Zazuza

    4 Ianuarie 2012 at 3:01 pm

    ps: si pentru ca mama te citeste deci stiu ca o sa citeasca si comentariul, o intreb aici: mai tii minte cand ne-ai prins pe mine si pe vara-mea fumand pe balcon 😆 ? ce de ani au trecut 😀 😀

     
    • Bogdana

      4 Ianuarie 2012 at 11:18 pm

      Ma simt onorata 🙂 Mamele pe bloguri sunt cele mai tari. Multe salutari doamna 🙂

       
      • Happy

        5 Ianuarie 2012 at 11:29 am

        Tanti mama lu’ Zsuzsa, săr’m’naaaa! Deci ați prins-o pe Zsuzsa-n balcon cu țigarea? Era din aia de la sârbi, din pachetul de gumă, vă spun eu!

         
      • Bogdana

        5 Ianuarie 2012 at 1:56 pm

        Da, si eu cred ca erau din pachetul de guma 🙂

         
  3. cat's kitchen

    4 Ianuarie 2012 at 10:15 pm

    FELICITARI PTR PERFORMANTA !!!! ….. SI TIE ZAZULE !!! 😉

     
  4. yogoshima

    5 Ianuarie 2012 at 9:07 am

    Fumatul este daunator pentru organismul uman si cu toate aceste adevaruri cei care fumeaza plateste sute de dolari pe an ca sa-si distruga corpul sau si cei care sint inprejurul sau.Nu degeaba se spune caci tabacul este un drog si ar trebui sa fie considerat ca toate drogurile ilegal si legiferat o lege pentru a interzice acesta adictie din fiecare tara.Realitatea este alta deoarece cei care produc tigarile sint miliardari si mituiesc guvernele din lume sa lesa aceasta boala emotionala sa se regleze singur ca prin minune ceia ce nu va fi niciodata.

     
    • Bogdana

      5 Ianuarie 2012 at 1:54 pm

      eh, stim cu totii cati bani ies din afaceriile cu tigari si alcool de aia nu se interzic, si bine fac, daca omu’ vrea, sa bea tiutiun dom’le, sa iti traga si in cap sau in vena, si asa suntem prea multi 🙂

       
  5. Happy

    5 Ianuarie 2012 at 11:30 am

    Auzi? Ce alte vicii ți-au mai rămas? Spune tot-tot-tot, acum e momentul adevărului! 🙂

     
  6. Bogdana

    5 Ianuarie 2012 at 1:48 pm

    eu si ciocolata nu am fost niciodata prietene, daca e extra neagra si cu extra alune sau extrasofisticata da, altfel nu mananc cu lunile
    vicii, hmmm, eu nu mi’s vicioasa tu 😀
    ca au inceput s aimi placa cocktailurile si sa experimentez cat mai multe se cheama ca fac cercetare nu ca sunt vicioasa, nu?
    mancarea e marele meu viciu 🙂

     
  7. Zazuza

    5 Ianuarie 2012 at 2:32 pm

    Hepi, asta am incercat si noi s-o convingem pe mama la momentul respectiv :D, ca de fapt mestecam guma. nu cred ca o sa uit vreodata cum a venit vocea de dupa geam: „drrrrrrracilor, ce faceti aici, fumati!”. si noi zvrrrrrrrrrrrrrrr, tigarile peste balcon 😀 😀 :D. si vara-mea: „fata, ti-am zis sa verifici daca e acasa, tu nu, ca stii mai bine, ca e de dimineata la serviciu!”

     
    • Bogdana

      6 Ianuarie 2012 at 3:23 pm

      si v-ati luat macar o ciufuleala ceva? 🙂

       
      • Zazuza

        8 Ianuarie 2012 at 10:47 am

        n-a vorbit cu noi o luna si nici nu ne-a facut nimic bun 😆

         
      • Bogdana

        8 Ianuarie 2012 at 2:50 pm

        Oho, asta da pedeapsa 🙂 Si de atunci te-ai horatat sa faci singura bunatati, sau bunaciuni cum zicea o fosta colega de liceu 😛

         
  8. Guvi

    5 Ianuarie 2012 at 11:50 pm

    multi inainte! eu am implinit 6, si inca mai visez din an in Pasti ca fumez 😆

     
    • Bogdana

      6 Ianuarie 2012 at 3:23 pm

      hehehe, multi inainte si tie, zuza n-are nevoie de urare ca ei nici macar pofta nu ii e 🙂
      va pupez, mai povesteste-ne de Sara, stiu ca e o simpatica si „scoate” numai chestii haioase 🙂

       
  9. SIMONA DRAGOMAN

    8 Ianuarie 2012 at 10:51 pm

    hahah =) ai facut bine!!si eu mam lasat in mai anul trecut,am avut probleme cu sanatatea altfel sigur nu reuseam sa ma las :/ bravo tie!!!

     
    • Bogdana

      8 Ianuarie 2012 at 10:54 pm

      welcome in the club 🙂
      Sa ingrosam randurileeee, asa-i ca iti place mai tare cum iti miros mainile acum? 🙂

       
  10. claudiahankins

    11 Ianuarie 2012 at 8:36 am

    felicitari. pe mine m-a costat foarte mult un pachet de tigari. chiar acum o ora. m-a costat 6 dolari pachetul in sine, apoi bezina (singurul magazin deschis e intr-o benzinarie la vreo 6 mile departare) si cateva sute de dolari pentru amenda. placute de inmatriculare expirate. am inceput sa cred in semne si bag seama ca Doamne-Doamne vrea sa ma las.

     
    • Bogdana

      11 Ianuarie 2012 at 9:32 am

      vaaai de mine, e cel mai scump pachet de tigari de care am auzit pana acum 🙂
      ori te lasi, ori te muti 😛

       
      • claudiahankins

        11 Ianuarie 2012 at 7:14 pm

        ehhh gasim noi o cale de mijloc lol

         

Lasă un răspuns

 
