RSS

Muschi umplut.

02 Ian

Am facut muschi umplut, ma gandeam de ceva vreme, acu s-a ivit ocazia, faza e ca eu aveam si porc si vita in firigider si cred ca am nimerit unul de ala si unul de ala ca arata diferit🙂 In fine.

La muschii astia e putina bataie de cap pana ii „desfaci” apoi e floare la ureche.

O bucata avea in jur de un kilogram, una mai mica

O taiat bucata in doua, pe lungime dar nu pana la capat desi ar fi fost acelasi lucr ca in final am taiat-o in doua ca era prea lung, in fine, daca e mai subtire muschiul, se taie bucata in doua, pe lungime, dar nu de tot, apoi fiecare jumatate, se taie tot pe lungime in doua, nu pana la capat, de la centru spre exterior pana se obtine un muschi desfacut🙂

Apoi l-am acoperit cu o punga, sa nu se striveasca/lipeasca si imprastie si l-am batut cu ciocanul pentru carne.

Umplutura am facut-o asa: O ceapa taiata cubulete, calita in cateva linguri de ulei, apoi un ardei gras, mare si rosu taiat la fel, doua linguri de bulion, 4-5 catei feliute si trei conserve de ciuperci, la umpluturi imi plac mai tare ciupercile conservate dedcat cele proaspete. Le-am calit impreuna 5-10 minute.

Am impartit fiecare bucata de muschi in doua, umplutra am pus-o pe fiecare bucata.

Am legat muschiul fedeles, pe unde a fost cazul am mai pus si cate o scobitoare.

Intr-o tava am pus ulei, apa, vin, cimbru, sare piper si apoi muschii mei🙂

La cuptor, au stat vreo ora si mai bine, poate doua, la foc potrivit, din cand in cand i-am imbaiat cu sosul din tava.

Dupa ce se raceste muschiul, se taie atele si se scot scobitorile, de preferat toate😛

E foarte bun, mai ales rece cand se taie foarte bine dar e la fel de bun si cald

 
8 comentarii

Scris de pe 2 Ianuarie 2012 în Aperitive

 

Etichete: , , ,

8 responses to “Muschi umplut.

  1. Zazuza

    3 Ianuarie 2012 at 9:18 am

    tu ti-ai propus sa ne deshidratezi prin balire inca din primele zile ale anului nou, vad😀

     
    • Bogdana

      3 Ianuarie 2012 at 10:39 am

      :)) eu doar vreau sa va inspir si sa va motivez sa fiti harnicuti de la inceput de an, incepand in felul acesta, viitorul nu are cum sa fie altfel decat gustos🙂

       
  2. Happy

    3 Ianuarie 2012 at 11:58 am

    „4-5 catei feliute”

    gruaznik! :d

     
    • Bogdana

      3 Ianuarie 2012 at 12:16 pm

      :))) intr-adevar, infiorator catei feliute, cine doreste ii poate pune zdrobiti :))

       
      • Guvi

        3 Ianuarie 2012 at 11:10 pm

        sau dati pe razatoare😀

        bun, dom’le, bun! muschiu’ zic

         
      • Bogdana

        4 Ianuarie 2012 at 8:36 am

        buuuun

        pe razatoare atentie la deste, nu de alta dar nu e bine sa amestecam carnurile😛

         
  3. Happy

    5 Ianuarie 2012 at 11:35 am

    Sadicelor! Cățeii sunt maidanezi? Nu de alta, dar vreau ca rețeta să fie cât mai exactă! (Omaga!, vorba lu’ Ina)

     
  4. Bogdana

    5 Ianuarie 2012 at 1:52 pm

    De gradina ar trebui sa fie, aia turcesti sunt mari, frumosi, se curata usor dar nu au gust adevarat si nici sanatosi nu sunt🙂

     

Lasă un răspuns

 
