RSS

Margherita

30 Dec

De revelion dansam in familie🙂 Noi si cativa prieteni, facem maraton de catan, un board game care a prins fantastic. Nu despre catan vreau eu sa va spun aici, despre cocktail-uri, ne-am hotarat sa fie revelionul catanului asortat cu coktail, sau invers. Azi am probat margherita, immmm, margheeeritaaaaaa.

Da, stiu, maine o sa pun lime. Mi-a placuuuuuut, amarui-dulce-acrisor si sarat, chiar mi-a placut, lui nu, hmmm

Laaaaaaaaaaaaa muuuuuuuuuuuuulti aaaaaaaaaaani!!!

PS se observa ca l-am savurat?😛

Da, o sa fac o colectie de retete caci avem de gand sa incercam mai multe

Daca tot mi s-a deschis apetitul, continuam🙂

De la glazura cu sare, la glazura cu zahar. Martini.

 
8 comentarii

Scris de pe 30 Decembrie 2011 în De-ale mele

 

8 responses to “Margherita

  1. Happy

    30 Decembrie 2011 at 10:45 pm

    Mijtoo! Hai noroc și la mulți ani!

     
  2. yogoshima

    31 Decembrie 2011 at 12:02 am

    Din lipsa de vin de casa m-am lasat convins sa gust coniac.Aici berea este la putere dar nu i-mi place deoarece este facuta la cazane enorme cu fermentare rapida.
    La multi ani !

     
  3. Roscata (@visdetoamna)

    31 Decembrie 2011 at 12:47 am

    Ma asteapta si pe mine, in bucatarie, o sticla de martini :D… ca tot mi’ai facut pofta :)…
    Distractie placuta maine… La multi ani! :*

     
  4. Bogdana

    31 Decembrie 2011 at 9:07 am

    Hai noroc, hac, si la multi ani buni!🙂

    Roscata, pai e pacat sa o lasi sa te astepte, serios, mai bine stati un pic la povesti asa ca de sfarsit de an🙂
    Yogo, cognacul ala buuuun, e bun rau, aici zaraza, dar de 7 stele e o nebunie, parca beau roscovele copilariei intr-o licoare de sarbatoare🙂

     
  5. cat's kitchen

    1 Ianuarie 2012 at 1:03 am

    Eu o dau pe lichior de oua facut de mine , un deliciu !😉
    Distractie maxima !!!
    La multi ani!!!!!

     
    • Bogdana

      1 Ianuarie 2012 at 11:02 am

      Eu nu pot trece de bariera psihologica, bautura din oua, hmmm. Am auzit ca e foarte bun dar piticilor mei le mai trebuie timp sa inteleaga🙂

       
  6. Guvi

    1 Ianuarie 2012 at 5:57 am

    Hac! Noroc si la multi ani! :)) Bune margheritele aste dom’le :))

     
    • Bogdana

      1 Ianuarie 2012 at 11:00 am

      Noooroc si laaaaaaaaaa muuuulti aaaaaaani, margheritele, pfuai au mers unse, si pinacoladele, si mojitoo a mers asa un pic🙂

       

Lasă un răspuns

 
